חדשות הארץמבזקים

איחוד הצלה באומן בהיערכות שיא לקראת ערב ראש השנה

מתנדבי איחוד הצלה, שהגיעו לרגל ראש השנה לציון רבי נחמן מברסלב בעיר אומן שבאוקראינה, השתתפו היום (ראשון), בטקס היערכות ותדרוך למבצע אבטחת שלומם של הרבבות במעמד התיקון הכללי העולמי בערב ראש השנה, במעמד התשליך בראש השנה, וביציאה למקרי החירום במהלך ימי ראש השנה.

אהרון בן הרוש, מנהל מבצע האבטחה של איחוד הצלה באומן לרגל ראש השנה מסר: "במהלך הטקס חודדו נהלי ההלכה של פעילות המתנדבים בשבת ובימי ראש השנה על פי נהלי ההלכה של אגף ההלכה של איחוד הצלה, בהתאמה מיוחדת לפעילות הצלת החיים בשני ימי ראש השנה באומן".

לייזר היימן, סמנכ"ל איחוד הצלה נשא דברים בכינוס ההיערכות ושיבח את המסירות של מאות המתנדבים שגם תוך כדי התפילות באומן בימי ראש השנה מקדישים מזמנם להצלת חיי אדם תוך שיתוף פעולה עם מרפאת אומן הממוקמת בכניסה למתחם הקלויז' (בית הכנסת) המרכזי של איחוד ברסלב באומן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הרב הלל כהן, מנהל איחוד הצלה מרחב אוקראינה, שהשתתף בכינוס ההיערכות מסר: "מאות מתנדבים יפעלו גם השנה באומן במשמרות סביב השעון. החובשים של איחוד הצלה תוך שיתוף פעולה עם הרופאים במרפאת אומן ערוכים לתת מענה מיידי לכל מקרה רפואי שיידרש. מוקד החירום של איחוד הצלה פועל בתגבור מיוחד בטלפון 063-800-1221 – מספר מקומי באוקראינה".

נחמן בנשעיה, יוזם מעמד התיקון הכללי העולמי, נשא דברים בכינוס וסיפר על ההיערכות המיוחדת השנה והפקת הלקחים שיושמו במתחם הציון הקדוש של רבי נחמן מברסלב בעקבות אסונות מירון וקרלין. בנשעיה שיבח את המתנדבים וצוות מרפאת אומן שמקדישים מזמנם להצלת חיי אדם גם בזמן שהותם בימי החג בעיר אומן.

היערכות איחוד הצלה באומן לראש השנה
צילום: איחוד הצלה סניף אומן
היערכות איחוד הצלה באומן לראש השנה
צילום: איחוד הצלה סניף אומן
Back to top button