מבזקים

הושגו הבנות בין בתי החולים הציבוריים למשרדי האוצר והבריאות

הבנות הושגו הבוקר (ראשון) בין מנהלי בתי החולים הציבורים לבין מנכ"לי משרדי האוצר והבריאות כדי להבטיח למוסדות 960 מיליון ש"ח עד לסוף השנה. בעקבות זאת, בתי החולים הציבוריים (הדסה, שערי צדק, לניאדו, מעייני הישועה ושלושת בתי החולים בנצרת) ישובו לפעילות מלאה לאחר העיצומים שנקטו.

צוות משותף של משרדי האוצר, הבריאות ובתי החולים יגיעו עד לתחילת נובמבר להסכמה על תקציב 2022.

האם הכתבה עניינה אתכם?
לחצו על אחת האפשרויות או הצטרפו ישירות לדיון בתגובות.

תגובות הגולשים 0

הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה

האימייל לא יוצג באתר, וישמש רק לעדכון על תגובות המשך.
תגובות עשויות לעבור אישור מערכת לפני פרסום.
טוען תגובות...
Back to top button