מבזקיםפוליטי / מדיני

אביגדור ליברמן על העברת התקציב: תכנית כלכלית מהפכנית

שר האוצר, אביגדור ליברמן, העלה היום (שישי) פוסט בחשבון הפייסבוק שלו, בו הוא מודה לכל חברי הקואליציה על עזרתם בהעברת התקציב אתמול בקריאה ראשונה בכנסת.

"תכנית כלכלית מהפכנית עוברת דרך שיתוף פעולה אדיר. אחרי שלוש שנים וחצי של קיפאון בלי תקציב, העברנו אתמול תקציב וחוק הסדרים עצום בגודלו אך לא פחות מזה, עצום בחשיבותו ובבשורה אותה הוא מביא עימו. 42 רפורמות וחקיקות פיסקליות שכל אחת מהן היא עולם ומלואו כאשר כל אחד שקורא את הפוסט הזה ירגיש את המשמעות שלהן מיד עם יישומן." התחיל ליברמן את הודעתו.

ליברמן לא שכח לטפוח לעצמו על השכם, ובנוסף, התחיל את מסע התודות שלו: "אחרי חודשיים וחצי בלבד מיום הקמת הממשלה, מאות דיונים, אין ספור שיחות וגם מספר פשרות- הצלחנו! הצלחנו להוכיח שיש ממשלה טובה ומתפקדת שיודעת לעבוד ביחד למען הציבור. אני רוצה להודות לכל חבריי השרים, חבריי לקואליציה ולדרג המקצועי במשרדי האוצר והמשפטים על עבודה מסביב לשעון מתוך שליחות אמיתית לשגשוג המדינה ולצמיחתה. תודה גם לראשי המפלגות, לראש הממשלה, נפתלי בנט, ראש הממשלה החליפי ושר החוץ, יאיר לפיד, לשר הביטחון, בני גנץ, שר המשפטים, גדעון סער, שרת התחבורה, מירב מיכאלי, שר הבריאות, ניצן הורוביץ ולח"כ מנסור עבאס."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"שיתוף הפעולה הנהדר עם הכנסת וחבריו הוכיח מקצה שיפורים לא מבוטל לתכנית אותה אישרנו. אז תודה מיוחדת ליו"ר הכנסת, מיקי לוי, השר המקשר בין הכנסת לממשלה, זאב אלקין, יו"ר הקואליציה, עידית סילמן, יו"ר ועדת חוץ וביטחון, רם בן ברק, יו"ר ועדת עבודה ורווחה, אפרת רייטן, יו"ר ועדת כלכלה, מיכאל ביטון, יו"ר ועדת ביטחון פנים, מירב בן ארי, ח"כ רם שפע, ח"כ מיכל רוזין, ח"כ נירה שפק, ח"כ נעמה לזימי, ח"כ ג'ידא רינאוי-זועבי וגם לסגני השרים, אביר קרא, אלון שוסטר ויאיר גולן." הוסיף שר האוצר.

לסיום, כתב ליברמן: "תודה אישית גם לחבריי השרים בישראל ביתנו שסייעו בניהול האירוע הזה תוך השקעת ימים רבים של עבודה ומאמץ, לשר החקלאות ופיתוח הנגב והגליל, עודד פורר ולידידי השר במשרד האוצר, חמד עמאר. השמות הם רבים, אך משמעות ההוקרה היא גדולה עבורי. תודה ענקית ושבת שלום!"

צילום: דוברות הכנסת

תגובה אחת

  1. העברת התקציב היא אות כבוד לממשלה המכהנת. לא רק על העברת התקציב אלא, ובעיקר, על הדרך שבה ניבנה התקציב תוך שיתוף פעולה מלא עם הדרגים המקצועיים ותוך תיאום והסכמות עם כל מרכיבי הקואליציה , בלי השמצות ובלי הדלפות. אם הממשלה תמשיך להתנהל כך, נראה שהגעגועים לנתניהו וממשלתו יגוועו ויעלמו מעליהם.

Back to top button