כלכלהמבזקים

למרות ההבטחות: ליברמן הוציא את הרפורמה בחקלאות מחוק ההסדרים

שרי האוצר והחקלאות סיכמו היום (חמישי) עם הלובי החקלאי בכנסת להוציא את הרפורמה בחקלאות מחוק ההסדרים לאחר הקריאה הראשונה ולהגיע עמנו להסכמות בתוך שלושה חודשים.

יו״ר הקואליציה, ח״כ עידית סילמן: "אני מברכת על העבודה הקשה בשבועות האחרונים, אפילו עד השעות הקטנות של הלילה האחרון יחד במשרד האוצר, כדי להגיע להסכמות בעניין החקלאות. אני מבקשת להודות לשר האוצר אביגדור ליברמן, שר החקלאות עודד פורר, למנכ״לית המשרד נעמה קאופמן פס, רמ״ט השר שלאל טורס, ולכלל חבריי חברי הכנסת שלקחו חלק במאמץ המשותף כדי להגיע להסכמה הנכונה ביותר עבור אזרחי ישראל. החקלאות היתה ועודנה ערך עליון מבחינתי, ואני שמחה שלא ויתרנו. נמשיך לעבוד כדי להביא בשורה אדירה של תקציב טוב ונכון עבור אזרחי מדינת ישראל."

ראשי ההנהגה החקלאית בירכו: ״לאחר מאבק קשה וממושך ובזכות חברי הכנסת הנחושים מהלובי החקלאי, הצלחנו להסיר את המתווה הרע כפי שהוא הוצע תחת חוק ההסדרים. בכוונתנו להוביל להסכם שיכלול את כל הסעיפים המאתגרים את הענף, כפי שכתבנו במסמך העקרונות, על מנת להיטיב עם החקלאים והצרכנים גם יחד ולאפשר את קיומה של חקלאות ישראלית משגשגת בשוק תחרותי הוגן".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות משרד האוצר
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח