חדשות הארץמבזקים

ראש הממשלה קיים מפגש בשידור חי עם בני נוער בעמוד הטיקטוק שלו

ראש הממשלה, נפתלי בנט, קיים היום (רביעי), מפגש בשידור חי עם בני נוער בעמוד הטיקטוק שלו אודות החזרה ללימודים על רקע המאבק בנגיף הקורונה, החיסונים, מתווה החינוך והתו הירוק.

בשידור השתתף ד"ר מאיר אליה עזרא, רופא משפחה ויו"ר מיזם "מחוסגן", שנתן מענה מקצועי לשאלות הצעירים בנושאים השונים. כמו כן, במהלך המפגש הוזמנו יוצרי תוכן בולטים בטיקטוק לעלות לשיחה ולשאול שאלות בנושא ההתמודדות עם נגיף הקורונה.

האירוע התקיים בהמשך ליוזמה משותפת של טיקטוק ומשרד הבריאות, שיצאו בשבועות האחרונים למהלך משותף לעידוד התחסנות בקרב בני נוער. במסגרת היוזמה המשותפת הוזמנו משתמשי טיקטוק בולטים לשאול כל שאלה שעולה על רוחם לגבי החיסון, וכולן קיבלו תשובות מפי פרופסור צחי גרוסמן, יו"ר האיגוד הישראלי לרפואת ילדים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מדברי ראש הממשלה, נפתלי בנט: "כמו שאתם זוכרים, האסטרטגיה שלי הייתה לא לחזור עוד פעם לסגרים של השנה שעברה ולסגרים במהלך שנת הלימודים, אלא להפעיל שיטה אחרת. הרבה מאוד פעולות, הרבה בדיקות, הרבה מאוד חיסונים כדי לנצח, במקרה הזה – את זן הדלתא, מבלי לסגור את ישראל. זו גישה הרבה יותר קשה כי הכי קל לסגור את המדינה, והנה ניצחת. הבעיה היא שזה הרסני – זה הורס עסקים, זה נורא בשביל בני הנוער במשך חודשים ארוכים להיתקע בבית מול זומים ולבהות מול המסכים."

צילום: קובי גדעון/ לע"מ

עוד הוסיף בנט ואמר: "אז איפה אנחנו נמצאים כרגע? הקרב הוא צמוד, אבל אני יכול לדווח לכם שאם כולנו נמשיך להתנהל בצורה שאנחנו מתנהלים, כלומר – ללכת ולהתחסן ולעטות מסכות במקומות סגורים, אנחנו יכולים להתגבר על הגל הנוכחי בלי סגרים, אם נעשה את הפעולות הנכונות. כמו שאתם יודעים, השנה פתחנו את שנת הלימודים בצורה מלאה ובהצלחה בכל רחבי הארץ. כל התלמידים כמעט ביצעו בדיקה עצמית. גם אנחנו בבית ביצענו לארבעת הילדים שלנו בדיקה עצמית של הקורונה."

"זאת חוויה שכל ההורים בישראל עברו, וככה שמרנו על החברים שלהם מפני הידבקות. זה מהלך מאוד מוצלח. אנחנו עושים הרבה דברים מאוד יצירתיים שלא נוסו במקומות אחרים, כי אנחנו חייבים לנצח את הקורונה ולחיות את החיים. הבשורה הנוספת היא שכמו שהדברים נראים, אנחנו חוגגים את ראש השנה וישראל פתוחה – עם המשפחה. לא כמו בשנה שעברה כשהיינו כל אחד לבד". סיים רה"מ.

אסף שגיא, מנכ"ל טיקטוק ישראל: "חשוב לנו שחברי הקהילה שלנו יהיו בריאים ושמחים, כדי שיוכלו להמשיך לחוות חוויות ולשתף אותן בטיקטוק – ללא חשש לביטחונם. אנחנו מקווים שבאמצעות המהלכים היצירתיים נוכל להגביר את המודעות, לייצר שקיפות בנושאים השנויים במחלוקת, ולהפחית את החששות של בני נוער מפני החיסון".

נפתלי בנט בטיקטוק עם בני נוער
צילום: קובי גדעון/ לע"מ
Back to top button