חדשות הארץמבזקים

המועצה הגדולה בישראל: 33,000 תלמידים פתחו את שנת הלימודים בבנימין

מועצת בנימין פתחה הבוקר (רביעי) את שנת הלימודים תשפ"ב עם למעלה מ-33,000 תלמידים, מהם כ-11,500 בבתי הספר היסודיים. כ-2,200 עלו לכיתה א'. בבנימין שיעור הילדים עד גיל 18, עומד על 48% מכלל התושבים.

בנימין היא מהרשויות הבודדות בארץ שמפעילות מערך מעונות יום לתינוקות ופעוטות. ישנם כ-2,000 ילדים ב-29 מעונות המועצה. בפתיחת השנה חנכה המועצה שני בתי ספר חדשים ומתקדמים שנבנו באדם ובמבוא חורון.

כחלק מגישת ראש המועצה ואגף החינוך לקדם את תחום ילדי הצרכים המיוחדים הוקמו 4 גני תקשורת חדשים עבורם עם כל סל הטיפולים הנדרש. בדומה לכך הוקמו 2 כיתות בית ספר לילדים עם צרכים לימודיים מיוחדים. באגף החינוך ציינו את פתיחת התכניות הפדגוגיות בשנה החדשה ב-25 בתי"ס יסודיים לקידום התלמיד, העצמה ועידוד להגיע להישגים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש המועצה ישראל גנץ פתח הבוקר את שנת הלימודים ביישוב שילה יחד עם ח"כ והשר לשעבר אלי כהן. גנץ סיפר לכהן על פרויקט תקשוב בתי הספר במסגרתו 370 כיתות הפכו למתוקשבות ומתקדמות ושופרו תשתית תקשורת ב–27 מוסדות חינוך, בנוסף לשדרוג בתי הספר ב-620 מחשבים חדשים.

ח"כ אלי כהן נשא דברים במעמד קבלת תלמידי כיתה א' בבתי הספר היסודיים בשילה ואמר: "בהיותי שר הכלכלה, נחשפתי לפעילות המיוחדת של בנימין טק עבור ילדי המועצה. לראות את ההתפתחות והבאת הטכנולוגיה לדור העתיד, דבר המבטא את מעמדה החזק של המועצה בתחום החינוך והחדשנות זה טוב ומעודד. כיף לראות את התלמידים המתרגשים ביחד עם הוריהם. אני יודע כמה עבדו כאן קשה כדי שהשנה תיפתח כסדרה, אומנם שנה מעט מורכבת, אך אני בטוח שתהיה שנה מוצלחת."

ח"כ כהן אף העביר שיעור קצר לתלמידי בית הספר היסודי ביישוב עלי על כוחה ויכולותיה של מדינת ישראל.

פתיחת שנה"ל בבנימין
צילום: דוברות בנימין
פתיחת שנה"ל בבנימין
צילום: דוברות בנימין
פתיחת שנה"ל בבנימין
צילום: דוברות בנימין
פתיחת שנה"ל בבנימין
צילום: דוברות בנימין

Back to top button