חדשות הארץמבזקים

רה"מ בנט בפתיחת שנת הלימודים: "תכלה שנה ומסכיה, תחל שנה וחוויותיה"

ראש הממשלה, נפתלי בנט, פתח הבוקר (רביעי) את שנת הלימודים תשפ"ב בבית הספר המאוחד בירוחם, ביחד עם שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא-ביטון, וראש המועצה המקומית ירוחם, טל אוחנה.

ראש הממשלה ושרת החינוך קיבלו את תלמידי כיתה א', שנכנסו לרחבת בית הספר בליווי טלית ותקיעת שופר, והצטרפו לשיעור הראשון של התלמידים. רה"מ שוחח עם התלמידים והסביר להם את חשיבות השמירה על הנחיות הקורונה כדי לאפשר את המשך קיום שנת הלימודים. רה"מ איחל לילדי כיתה א' שנת לימודים מוצלחת ופורייה.

ראש הממשלה, נפתלי בנט, אמר: "ביחד עם משרד החינוך ומשרד הבריאות קיימנו את מבצע הבדיקות הגדול ביותר בתולדות מדינת ישראל. ביממה אחת שתי מיליון בדיקות לכל תלמידי ישראל, כדי שנגיע לרגע הזה של פתיחת שנת הלימודים. בשבילי, היום הראשון של שנת הלימודים הוא תמיד נורא מרגש. אתמול חזרתי הביתה מוקדם יחסית, סביב חצות, וכשהגעתי כבר האורות היו כבויים, אבל ראיתי את הילקוט של דוד. עברתי על הילקוט כדי לראות שהכל בסדר. הבוקר, כמו כולם, קמתי להכין את הסנדוויצ'ים. אני חושב שכולנו שמחים שהחופש הגדול סוף סוף נגמר."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: חיים צח /לע"מ

עוד אמר בנט: "אני רוצה לברך אתכם, תלמידי בית הספר המאוחד על שם אלי כהן ז"ל, ולהגיד לכם משהו על אלי כהן, גיבור ישראל. מה שאנחנו לומדים ממנו הן שלוש מילים: 'ואהבת לרעך כמוך'. זה הכלל הגדול והחשוב ביותר בתורה – להתנהג לאחרים כמו שהיית רוצה שיתנהגו אליך. למדנו השנה שיש עוד דבר חשוב, וזה הפרנסה. לדאוג שכל עם ישראל יוכל לעבוד ולהתפרנס בכבוד, גם בעת הקורונה, כי זה דבר מקודש. אני מתחייב, כראש הממשלה, שאנחנו נמשיך לעשות מאמצי-על כדי שכל תלמידי ישראל יוכלו ללמוד. אנחנו לא יכולים להבטיח את התוצאה, אבל אנחנו יכולים להבטיח 100% מאמץ. את זה שרת החינוך, משרד הבריאות וכולנו ביחד עשינו כדי להגיע ליום הזה. לכן, אחרי שנה של זומים, שנה קשה של דהייה ובהייה מול המסכים, אני רוצה לברך אתכם, תלמידי ישראל בברכה אחת: תכלה שנה ומסכיה, תחל שנה וחוויותיה".

צילום: חיים צח /לע"מ

בביקור השתתפו גם ח"כ ניר אורבך, מנכ"ל משרד החינוך, יגאל סלוביק, מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דוד, מנהל מחוז דרום במשרד החינוך, רם זהבי, רב העיר ירוחם, הרב יצחק שלו, וגורמים נוספים.

Back to top button