טכנולוגיהמבזקים

עלייה של 54% בהכנסות חברת זום לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה

חברת זום (NASDAQ: ZM) הודיעה על תוצאות הרבעון השני לשנת הכספים 2022: הכנסות הרבעון עמדו על 1.02 מיליארד דולר – עלייה של 54% לעומת רבעון מקביל בשנה שעברה. הרווח של זום בניכוי סעיפים חד פעמיים הסתכם ברבעון ב-1.36 דולר למניה.

מספר הלקוחות ש׳תרמו׳ כל אחד להכנסה של מעל מאה אלף דולר קפץ ב-131% לעומת הרבעון המקביל ומספר המנויים המשלמים שיש להם יותר מ-10 עובדים עלה ב-36%, ל-504,900.

אריק יואן מייסד ומנכ״ל זום, אמר: ״ברבעון השני חצינו את קו מיליארד הדולר בהכנסות והדגמנו רווחיות חזקה. במהלך התקופה אף הצבנו מספר אבני דרך משמעותיות ביותר בהתרחבות שלנו מעבר להיותנו פלטפורמת תקשורת אחודה לפגישות וידאו: השקנו את Zoom Apps שהכניסה מעל 50 אפליקציות ישירות לתוך חוויית הזום ואת Zoom Events שמספק שירות דיגיטלי כולל לאירועים. אנו כיום מותג עולמי עם מעל חצי מיליון לקוחות שיש להן מעל 10 עובדים, כך שאנו בהחלט ממוצבים היטב לתמיכה בארגונים וביחידים כשהם מתארגנים מחדש לעבודה, לתקשורת ולשיתוף פעולה״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במקביל להודעת הרבעון דיווחה זום על השלמה (תוך 4 חודשים) של סבב ההשקעות הראשון של קרן ההשקעות של זום המיועדת לתמיכה במערך המפתחים לזום. הקרן – Zoom Apps Fundהקציבה מאה מיליון דולר במיזם גלובלי לתמיכה בפיתוח אפליקציות לזום – Zoom Apps – ובשותפים עסקיים שמפתחים אפליקציות בפלטפורמה של זום. החברות שנהנו מסבב השקעה הראשון כוללות מגוון רחב של שימושים, מפרודוקטיביות ושיתופי פעולה, דרך אפליקציות תרומה וקהילה ועד משחוק ובידור.

אריק יואן. צילום: זום

בין החברות בהן השקיעה הקרן:

Docket – פלטפורמה לייעול פגישות.

Fathom – אפליקציה חופשית להקלטה ולתמלול.

Hive – פלטפורמה לשיתופי פעולה בין קבוצות.

Polly – אפליקציה לקבוצות עבודה.

Spinach – סיוע לעבודה מרחוק.

Warmly – אפליקציית כרטיסי ביקור למשתמשי זום.

WorkPatterns – יישום לייעול ניהול עובדים.

Pledge – אפליקציית גיוס כספים בזום.

BrightHire – יישום מסייע למערכי משאבי אנוש לראיונות של עובדים חדשים.

Canvas – יישום מסייע לגיוס כח אדם מגוון.

Bright – פלטפורמת למידה משעשעת.

Quicksave Interactive – פיתוח משחקונים.

צילום: זום
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח