חדשות הארץמבזקים

מפכ"ל המשטרה וחה"כ מירב בן ארי נפגשו בעניין הפשיעה בחברה הערבית

בפגישה שנערכה היום (שני) בלשכתו של מפכ״ל המשטרה רנ"צ יעקב שבתאי, דנו המפכ״ל ויו״ר הוועדה לביטחון פנים באתגרי ביטחון הפנים העומדים בפניהם, בין היתר טיפול בפשיעה בחברה הערבית וחיזוק אמון הציבור במשטרה. בפגישה סיכמו השניים על טיפול בנושאים הבוערים בחברה הישראלית למען אזרחי המדינה.

מפכ"ל המשטרה רנ״צ קובי שבתאי מסר כי: "אני מברך על כל מפגש ושיתוף פעולה שתכליתו חיזוק המשטרה למען ביטחונם של אזרחי ישראל. למשטרה כאמור משימות ואתגרים רבים, ואנו יחד עם כל הגורמים לרבות הועדה לביטחון הפנים בראשותה של ח"כ מירב בן עמי, נמצא את הדרך לעמוד מולם איתנים מתמיד. משימות רבות לפנינו ואנו בטוחים שנעמוד בהן ונדע לעבוד ביחד״.

יו״ר הוועדה לביטחון פנים חברת בכנסת מירב בן ארי הוסיפה: ״שמחתי לפגוש את רנ"צ קובי שבתאי, איש רציני ומעמיק ולשמוע ממנו על המשימות הארגוניות של משטרת ישראל לשנים הקרובות. מצאנו שאנו רואים עין בעין בנושאים רבים ואני משוכנעת ששיתוף הפעולה בינינו יהיה מצוין. אתגרים רבים בנושאי ביטחון פנים ניצבים בפנינו בקדנציה הנוכחית, הפשיעה בחברה הערבית, טיפול בערים המעורבות, שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, חיזוק אמון הציבור במשטרה ועוד, אני בטוחה שנדע לעבוד ביחד למען אזרחי המדינה.״

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ארכיון: צילום: דוברות המשטרה
ח"כ מירב בן ארי (צילום: אתר הכנסת)
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח