חדשות הארץמבזקים

חיפה: עמותה התומכת בחרם על ישראל קיבלה נכס עירוני במקום עמותה שמחלקת סלי מזון

לפני מספר חודשים הגישה עיריית חיפה, תביעה לבית המשפט, בדרישה שעמותת לב חש תפונה ממבנה עירוני. לטענת העירייה הנכס יועד למטרות חינוך ולא רווחה . למרות שבכך יפסק סיוע לאלפי משפחות נזקקות, העירייה לא היססה לפעול בצורה אכזרית וקשה.

לעומת זאת, השבוע עמותת אשה לאשה, שקיבלה נכס עירוני למטרות קידום פמיניזם הודיעה שתעביר את זכויות השימוש באופן מתמשך לעמותת זוכרות,
עמותה שקוראת לחרם על ישראל וזכירת ימי הנכבא ומימוש זכות השיבה בעיר חיפה. חבר מועצת העיר יואב רמתי דרש מיידית מהיועצת המשפטית ומראש העיר לעצור מיידית כל תקציב למקום ולפנות את העמותה בהתאם לחוק .

מארגון בצלמו נמסר: "ניכר ששוב יש איפה ואיפה וראש העיר בוחרת בצד השמאל קיצוני כמו בעבר שבחרה למנות סגן ראש עיר תומך טרור וכשהתעקשה לממן פסטיבל תומך טרור וחרם בבית הגפן בחיפה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שי גליק מנכ"ל בצלמו מסר: "תושבי חיפה לא יוותרו לראש העיר. הקורס יבוטל למרות שתיקת וגיבוי ראש העיר. ראש העיר כנראה אוהבת בעיקר חזירים ולא בני אדם ולכן גם מעולם לא עונה לפניות, מכתבים ועיתונאים. ראש העיר הינה כישלון מוחלט ותיזכר לדראון עולם".

ראש העיר חיפה, ד"ר עינת קליש-רותם. צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה

4 תגובות

  1. גל בהרט. כן ראתי בחדשות שעירית חיפה קליש דאגה להם למקום מפגש . וזה עבור הערבים ואף לקורס שממנתם להם. כך היה לפני שנה כמה עשרות אלפים וגם קורס שאני הזדעזעתי שנקרא על נכבה. אתה מבין על מה מדובר אדון
    למי ממנים את הסדנא לערבים שלא קוראים לעצמם ישראלי אלה פלסתין. וגם ואומר הכל . שהם מקוים שיבוא יום שמדינת ישראל תהיה פלסתין. "נכבה"'הערבים קבלו הודעה מהמופתי בחיפה לצאת נגד יהודים . ואז נרצחו השכנים שלהם. וגם סבתי נרצוה במאורעות 1936. אותי מרגיז איך קליש מתייחסים בזלזול במתים. ומה! נחנו המשפחות החיים. מה עם הרגשתינו. אני ועוד משפחות נתארגן נצא נגד החלטתה . הבלתי נגיונית לא חושבת על הרגישות !עוד נותנת להם פרס אחרי הפרעות בחומת מגן שעברנו בחיפה .ראיתי את כל בתי המסחר שעברו חנויות היהודים ומשרדים איזה הרס שעברו . ומה עם לינץ שעברו היהודים.

    . נרצחו יהודים בגלל ההסתה

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח