חדשות הארץמבזקים

משרד הבריאות: אם התחלואה תמשיך להיות משמעותית – תהיה הערכה מחודשת לגבי פתיחת שנה"ל

משרד הבריאות בוועדת החוקה: אם התחלואה תמשיך להיות משמעותית בימים הקרובים תהיה הערכה מחודשת לגבי פתיחת שנה"ל

ראש מטה בריאות הציבור, אילנה גנס, פירטה היום (חמישי) בוועדת החוקה של הכנסת את היקף התחלואה בבתי החולים ובכלל: "700 חולים קשה בבתי החולים ועוד 100 באשפוז ביתי; 10,300 מאומתים חדשים; 73% מחוסנים בגילאי 18-16 ו-45% בגילאי 16-12".

מ"מ יו"ר הוועדה ח"כ איתן גינזבורג אמר כי "פתיחת שנה"ל תביא בהכרח להדבקות וזה פוגע באסטרטגיה של משרד הבריאות לקניית זמן. אם הייתם פותחים באוקטובר את שנה"ל הייתם במצב הרבה יותר טוב. כרגע זה סותר את הרצון להגיע לכמה שיותר מחוסנים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אילנה גנס אמרה: "אם התחלואה תמשיך להיות משמעותית, תהיה בימים הקרובים הערכה מחודשת לגבי פתיחת שנה"ל. אנחנו רוצים לפתוח את שנה"ל כסדרה עם כל האמצעים שיבטיחו עד כמה שניתן מניעת הגעה של ילדים חולים. יש סקטורים הממשיכים ללמוד בתקופה הזו בכל מקרה, כמו האוכלוסייה הערבית. כיום 73% של בני 16 עד 18 ו-45% בקרב בני 12 עד 16 ואנחנו מקווים שהמצב יהיה יותר טוב. ראינו לאורך שנה"ל את הנזקים באי חזרת ילדים לבתיה"ס".

צילום: סופיה ישראל
צילום: דוברות הכנסת

תגובה אחת

  1. לא ברור מדוע צריך לשגע מערכת כל כך גדולה ומסורבלת השביל מספר ימי לי ודין בחודש ספטמבר. עניני יוקרה , אגו קובעים יותר מהפרקטיקה הפשוטה. חבל להניע את מערכת הלימודים וההוראה בחודש ספטמבר, חודש שרובו חגים!!! אפשר בקלות להוסיף ימי לימוד אלה לסוף השנה הבאה. מקווה ורוצה להאמין שהשכל הישר ינצח !

Back to top button