צרכנות

כמה עולה כסא בר איכותי?

כל משפחה שבונה בית חדש, רוכשת דירה או מחדשת חללים מסוימים או את הבית כולו, מגיעה לשלב שבו היא צריכה לבחור רהיטים. זה שלב כייפי, מגניב, מרגש, בעיקר משום שמדובר במוצרים שישרתו אותנו נאמנה לאורך השנים, רהיטים שנעשה בהם שימוש ביום יום, הם יהפכו להיות חלק בלתי נפרד מהחוויות שלנו עם המשפחה והאנשים שהכי הקרובים לנו. אחד מהרהיטים שהפכו פופולארים בשנים האחרונות זה כסא בר איכותי. לפני שנציג בפניכם כמה אמור לעלות כסא כזה, כמה כסאות בדרך כלל מומלץ לרכוש ומה משפיע על המחיר של כסא בר איכותי, בואו נבין שניה מאיפה עולה הצורך הזה לכסאות בר בבית.

 

מהפכת המטבח

לפני מספר שנים, החלו משפחות בישראל לתכנן מטבחים עם דלפק. אותו דלפק זכה גם לשם הטרנדי ”אי“. יש לכך כמה סיבות. קודם כל משום ש-”האי“ הזה מספק לנו מקום נוסף במטבח. מקום אחסון, מקום למקם בו את הכיריים והתנור, מקום לבצע את כל סוגי ההכנות ויש אפילו משפחות שבחרו למקם על גבי האי גם את הכיור. בחלק השני של ה“אי“ נהוג לייצר סוג של פינת ישיבה שהיא כמו בר. למה זה טוב? מהמון סיבות. גם בהיבט של המשפחתיות, גם מבחינת זה שאין צורך בכל פעם לפתוח שולחן שמדובר בארוחות קלילות ופשוטות כמו חביתה וטוסט לילדים וגם כי זה מייצר אווירה מאוד חמה ונעימה במטבח.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

 

כסאות בר גם בחללים אחרים

בנוסף, למטבח, כסאות הבר משתלבים נפלא גם בחללים נוספים כמו למשל בבתים בהם יש סוג של ”בר“ בסלון, עם או ללא אלכוהול, מקום לשבת גבוה במרפסת או אפילו פינת עבודה נחמדה שתכננן ועיצב לנו נגר בהתאמה אישית.

 

מה לגבי המחיר?

אז יש כמה קריטריונים מרכזיים שמשפיעים על המחיר של כסאות הבא. הקריטריון הראשון הוא חומרי הגלם מהם הכסא עשוי. מן הסתם, כסא בר עשוי פלסטיק יעלה פחות מכסא בר עשוי עץ מלא. גם העיצוב והדגם ישפיע על המחיר. למשל עיצוב חדשני בעבודת יד יעלה יותר מכסאות בר המיוצרים בפס ייצור במפעל. המותג, השנה שבה הדגם יוצר, גובה הכסא, האם מדובר בכסא שיוצר באופן אישי לצרכים שלכם – כל אלה משפיעים על המחיר. כמובן, שניתן להוזיל עלויות בצורה משמעותית כאשר אנחנו בוחרים לגלוש בין אתרים, להשוות מחירים, לנסות לחפש מבצעים שווים ומיוחדים.

 

ועוד כמה טיפים ”על הדרך“

  • בחרו כסאות בר שיתאימו לסגנון העיצובי של החלל
  • בדקו שגובה הכסא מתאים לגובה השולחן
  • מדדו את רוחב הכסא ובדקו שיש מספיק מרחב בין כסא לכסא כדי למנוע צפיפות
  • אם יש לכם בבית ילדים קטנים, שווה לבחור ריפוד מתאים

 

באתר כסא נדנדה – ריהוט לבית ולגינה תוכלו להתרשם ממגון עצום של כסאות בר במחירים משתלמים במיוחד. אנו מציעים לקהל הלקוחות שלנו את כל הסוגים וכל הסגנונות לכסאות בר תחת קורת גג אחת. כסאות עץ מלא, כסאות מתכת, כסאות פלסטיק, כסאות משולבים בשלל גבהים ובהתאמה לצורך שלכם. לפרטים ומידע נוסף, צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם שלב אחר שלב בתהליך הבחירה.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח