בריאותמבזקים

ליצן רפואי וקרטיבים: מבצע הבדיקות הסרולוגיות באור יהודה יצא לדרך

מבצע הבדיקות הסרולוגיות באור יהודה יצא הבוקר (ראשון) לדרך, כאשר בזה אחר זה הגיעו ילדי הגנים בעיר כדי לעבור את הבדיקה שמאתרת את קיומם של נוגדנים. כדי להפיג את המתח מההליך לילדים בגילאי 3 עד 12, דאגה עיריית אור יהודה שבזמן הבדיקה ישהו ליצנים רפואיים שיעודדו את הילדים ויסייעו להם לעבור את הבדיקה. כמו כן, חילקה העירייה קרטיבים לילדים.

חשוב להדגיש שבאור יהודה בוצעה חלוקה מסודרת של ימי הבדיקות לפי מוסדות חינוך כך שבכל שעה הגיע גן אחר, וכך נמנעו תורי ענק בכניסה למתחמים. בימים הקרובים תפרסם העירייה את המשך השיבוץ של יתר מוסדות החינוך, כל זאת בהתאם לתגבור אפשרי של המתחמים. הבדיקות מבוצעות באמצעות פיקוד העורף ואגף הביטחון וחירום בעירייה.

ראש העיר, ליאת שוחט, ביקרה במתחם, וציינה: "אני מברכת על ההחלטה לקיים בדיקות סרולוגיות עבור ילדי העיר, ובכל זאת מצפה כי ההיערכות של המדינה לטובת הפרויקט הזה תהיה טובה יותר. ברור לי שאלו חבלי לידה של היום הראשון, אך אם אנו רוצים לעמוד ביעד של ביצוע בדיקות אלו לכל ילדי העיר, יש חובה לתגבר את הצוותים ולפתוח עמדות נוספות. כולי תקווה שכל מי שמעוניין לקבל את הבדיקה החשובה הזו, יוכל לעשות זאת עד תחילת שנת הלימודים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: סופיה ישראל בדיקות מיידיות

Back to top button