צרכנות

ערב משפחתי בחג – ראש השנה 2021

קרדיוט תמונה FREEPIK

אחד הדברים שאנחנו מחכים לו כל כך בראש השנה הוא המפגש המהנה, החם והאינטימי עם בני המשפחה האהובים, סביב שולחן החג. הרי מעבר לשפע המאכלים הטעימים שיש בארוחה, המטרה העיקרית היא האפשרות לבלות זמן איכות שקט ורגוע בחברת האנשים היקרים לנו, לשוחח ולהתעדכן. לכן, כדאי להשקיע בתכנון ולהפוך את ערב החג למפגש משפחתי מרגש, שמח ומשמעותי שתזכרו גם בשנה הבאה. ויש כמה דרכים פשוטות וטובות לעשות את זה.

הפעלות לילדים

דרך מומלצת לחגוג את ערב החג בצורה נעימה, מיוחדת ושלווה, היא לדאוג לילדים לתעסוקה יצירתית, מעשירה ושונה. אפשר למשל, להכין להם שולחן עם חומרי יצירה שיכינו כרטיסי שנה טובה לאורחים, לארגן חוברות צביעה שקשורות לסמלים ולמאכלים של החג, להביא כמה משחקי שולחן מאתגרים ומלמדים. אפשר גם לערוך משחקי ספורט בחוץ ולתת לילדים לרוץ, להשתולל ולהוציא אנרגיה. בדרך הזו בעצם כולם מרוויחים – הילדים נהנים, יוצרים, לומדים ומשחקים ביחד והמבוגרים זוכים לערב יותר שקט ונינוח.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ברכות אישיות

ראש השנה פותח את השנה העברית החדשה וזו גם הזדמנות לסכם את השנה החולפת ולברך את בני המשפחה האהובים. את הברכות שהילדים מכינים אפשר לבקש מהם להקריא לכולם במהלך המפגש או לעשות סבב שבו כל אחד מברך את זה שיושב לימינו למשל. הברכות הלבביות והמילים החמות יוצרות קרבה, מגבשות ומאחדות ומעניקות למפגש המשפחתי אווירה מיוחדת וקסומה.

הענקת מתנות

כמו שאתם בטח מכירים משנים קודמות, בראש השנה יש מנהג רווח בעם היהודי לחלק מתנות בחג. זה מעין טקס חשוב שתורם המון לאווירת החג ואפשר לשלב אותו בצורה חווייתית ומיוחדת בערב החג. אפשר למשל לעשות זאת בצורה של משחק החלפת מתנות בו משתתפים הילדים והמבוגרים או להחביא את המתנות וכל אחד בתורו צריך למצוא את המתנה שלו. אפשר לפתוח את המתנות ביחד אחרי הארוחה וכל דרך אחרת שנראית לכם קצת אחרת. הענקת המתנות מאפשרת לנו להזכיר לבני המשפחה שאנחנו כל כך אוהבים, שאכפת לנו מהם וזוהי דרך מצוינת לשמח ולרגש אותם.

כיום, יש מגוון אדיר של מתנות לחג כך שכל אחד ואחת בטוח ימצא את המתנה המושלמת שהוא מחפש. בין אם זו מתנה סמלית ופשוטה לחג כמו מארז של שוקולדים איכותיים ובקבוק יין טוב, מתנה שימושית לבית, לבית הספר או למשרד. מתנה יוקרתית ומרשימה כגון תכשיט מעוצב, גאדג'ט חדיש או משהו יותר חווייתי כמו פעילות ספורט אקסטרים, סדנת העשרה, חוג יצירה, יום כיף בספא ועוד.

כמובן שאתם יכולים לבחור רק אחד מהרעיונות או יותר מזה, שנראים לכם הכי מתאימים לבני המשפחה שלכם ולהכניס אותם לפני, במהלך או אחרי הארוחה. תהיו בטוחים שזה יהפוך את ערב ראש השנה לחגיגי, מעניין ומהנה במיוחד.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח