מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד לרצח: אישה בת 28 נורתה למוות ברמלה

לורן מוסרתי כבת 28 נורתה לפני זמן קצר (שישי) באירוע אלימות ברחוב דני מס ברמלה. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירת האירוע מצאו אותה ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותה.

חובש רפואת חירום במד"א שמעון פרש, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו אשה כבת 28 מחוסרת הכרה, היא סבלה מפציעות חודרות בגופה, ביצענו בדיקות רפואיות , היא הייתה ללא נשימה וללא דופק ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה."

כוחות משטרה גדולים הגיעו לזירת האירוע ופתחו בחקירת הנסיבות. על פי החשד רכב התקרב אל רכבה בזמן שישבה עם אדם נוסף ונפתחה לעברם אש ממנה מוסרתי נפצעה באורח אנוש ומאוחר יותר נקבע מותה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במקביל, נמצאה לפני זמן קצר מכונית מסוג מאזדה כשהיא עולה באש וללא לוחיות רישוי בסמוך ליישוב רמות מאיר. כוחות הכיבוי שהוזעקו למקום השתלטו על השריפה ובמשטרה חושדים כי מדובר במכונית שבאמצעותה נמלטו הרוצחים מזירת האירוע ברמלה.

מעמותת יוזמות אברהם נמסר כי מדובר ברצח ה-11 של אישה מהחברה הערבית מתחילת השנה. עד כה 71 ערבים נהרגו בשנת 2021, מהם 59 אזרחים ו-12 שאינם אזרחים. בנוסף, 6 אזרחים ערבים נהרגו בידי כוחות משטרה. מבין כלל ההרוגים, 11 כאמור הן נשים. ב-55 מהמקרים, הרצח נעשה באמצעות כלי ירייה. כמו כן, 35 מההרוגים היו עד גיל 30.

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

Back to top button