מבזקיםתנועה ותחבורה

מהיום: תו ירוק יחול במבחני התיאוריה וקורסי ההכשרה לנהגים

מבחני הנהיגה העיוניים (תיאוריה) וקורסי ההכשרה לנהגים יפעלו החל מהיום (חמישי) בכל האתרים ברחבי הארץ, בכפוף להגבלות התו הירוק, זאת במטרה לשמור על בריאות הציבור ולסייע במאבק בנגיף הקורונה.

הנבחנים והנבחנות במבחן התיאוריה והמשתלמים והמשתלמות בקורסי ריענון ונהיגה נכונה ידרשו להציג תעודת מתחסן או מחלים, או לחילופין בדיקת קורונה שלילית בתוקף מהיממה האחרונה, כתנאי להשתתפות בקורס.

קורסי הנהיגה והבחינות יתבצעו בכיתות של 30 תלמידים לכל היותר, תוך הקפדה על הנחיות משרד הבריאות ועטיית מסכה במהלך השהות בכיתה. בכל אתר תמוקם עמדה לשטיפת ידיים וחומר חיטוי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

משרדי הרישוי יפעלו בהתאם להוראות התו הסגול, תוך שמירה על הנחיות משרד הבריאות, בהן הגבלת מספר מקבלי השירות הנמצאים בסניף בכל נקודת זמן, חובת עטיית מסיכות, שימוש בחומרי ניקוי וחיטוי, ויצירת חיץ בין מקבלי הקהל לציבור הפונים.

יודגש כי כיום ניתן לבצע את רוב פעולות הרישוי, רכב ונהיגה, גם באתר האינטרנט של משרד התחבורה ובאזור האישי הממשלתי. משרד התחבורה תגבר את השירות במוקד הטלפוני 5678* ומאפשר לבצע מגוון פעולות גם בעמדות הרישוי האוטומטיות (רישיומט) ובמאות סניפי הדואר ברחבי הארץ, זאת מבלי להגיע לסניפי משרדי הרישוי או למשרד התחבורה.

לתשומת לב הנהגים והנהגות, קבלת השירות במשרדי הרישוי מותנית בהזמנת תור מראש בלבד, מתוך מטרה לשמור על מגבלת תפוסה וריחוק חברתי במשרדי הרישוי ולשפר את השירות לציבור.

ניתן להזמין תור מראש בקלות ובנוחות באמצעות אפליקציית MY VISIT, באתר האינטרנט של משרד התחבורה ובמוקד הטלפוני (5678*). הנהגים והנהגות מתבקשים לדייק בזמני ההגעה לסניף.

שרת התחבורה מרב מיכאלי, אמרה: "אנחנו חייבות וחייבים לשמור על הבריאות שלנו במקביל להמשך קיום שגרת חיים ככל הניתן. משרד התחבורה והצוות המקצועי עושים הכל כדי לספק לכן ולכם את התנאים הבטוחים ביותר לביצוע שלל הפעולות הנמצאות באחריות המשרד. החלת התו הירוק והסגול היא חשובה, אבל יותר חשובה האחריות האישית של כל אחת ואחד לציית להנחיות, לשמור על הקרובות והקרובים בריאים וללכת להתחסן".

צילום: freepik
Back to top button