מבזקיםפוליטי / מדיני

השר לביטחון פנים ביקר היום באגף התנועה של המשטרה

היום (רביעי), נערך ביקור של השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, באגף התנועה בבית דגן, בהובלת ראש אגף התנועה, ניצב אלון אריה וסגל הפיקוד של האגף.

בתחילת הביקור הועברה לשר סקירה על ידי ראש האגף. במהלך הסקירה הוצגה לשר הפעילות המבצעית של יחידות האגף, העשייה, מיקוד האכיפה והאתגרים הרבים העומדים בפני שוטרי האגף ומתנדביו הנמצאים בחזית המאבק בתאונות הדרכים.

כמו כן, הוצגו לשר אמצעי האכיפה השונים המסייעים לשוטרי האגף ומתנדביו בפעילותם והוא ביקר במרכז השליטה הארצי של אגף התנועה המצויד ביכולות טכנולוגיות שונות המאפשרות פיקוד ושליטה בזמן אמת על הכוחות הפועלים בשטח בכל רחבי הארץ. המרכז משמש ליצירת תמונה עדכנית בשגרה ובחירום על הנעשה בכבישים הבינעירוניים ברחבי הארץ.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בסיום הביקור הודה השר לבט"פ עמר בר-לב לשוטרים ולסגל הפיקוד של האגף ואמר: ״ניצב אלון אריה, סגל הפיקוד של אגף התנועה, האנשים בשטח ובמרכזי השליטה עומדים בפני אתגר מהקשים שהופקדו בידי משטרת ישראל – הבטחת שלום הנוהגים בכבישים, אכיפת תקנות התעבורה ושיפור איכות החיים של המשתמשים בכבישי ישראל. המגמה המטרידה של עלייה בתאונות הדרכים וההרוגים רק מוסיפה את הדרישה מכולנו להביא תוצאות בהקדם."

"כשאני מסתכל על האגף בפרט ועל המשטרה בכלל וצופה פני עתיד, אני מאמין שעלינו להישען יותר על הקדמה הטכנולוגית, שמסייעת לנו לעבוד דרך הראש ולא רק דרך הרגליים – וזאת, לתקוותי, תהיה הדרך לצמצם את מספר הנספים שיש לנו מידי שנה על הכבישים״. הוסיף השר בר לב.

ראש אגף התנועה, ניצב אלון אריה הודה לשר ואמר: "שוטרי האגף ומתנדביו נמצאים בחזית המאבק בתאונות הדרכים, מדובר במשימה לאומית חברתית ממדרגה ראשונה. בשנים האחרונות קיימת עלייה משמעותית במספר כלי הרכב הנעים בכבישי ישראל ושוטרי האגף ומתנדביו נדרשים להפעלת שיקול דעת ואחריות בעת ביצוע המשימות המבצעיות השונות המונחות לפתחם. אנו נמשיך למקד אכיפה נגד עבירות מסכנות חיים ובריונות בכביש בכל רחבי הארץ, במטרה להציל חיי אדם, להגביר את תחושת הביטחון של כלל משתמשי הדרך ולהגדיל את סיכויי מבצע העבירה להיתפס. אני מודה לכל העוסקים במלאכת האכיפה, לשוטרי האגף ולמתנדביו שעושים לילות כימים בשירות לציבור משתמשי הדרך והצלת חיי אדם."

ביקור שר הבט"פ באגף התנועה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button