צרכנות

אילו תקנים ואישורים חייבים להיות לאולם אירועים?

כאשר בוחרים אולם לרוב המחשבות הן שמחות, התחושות כוללות בין השאר התרגשות ואושר. יחד עם זאת, שמענו בחדשות כבר על לא מעט אירועים שקרו בהם דברים פחות סימפטיים. לכן, שאנחנו בוחרים אולם אירועים עלינו לקחת אחריות ולבדוק היטב שמדובר באולם מקצועי, שבנוי לפי כל התקנים ומחזיק בכל האישורים הנדרשים על פי חוק.

 

הוראות הקשורות לנושאי אש והצלה

כל אולם בישראל או גן אירועים מחוייבים להחזיק בציוד וחומרים מתאימים לכיבוי דלקות או להשתלטות על אירועים בטיחותיים. בין השאר, בכל אולם חייבים שיהיו דרכי מילוט עם רמת נגישות גבוהה מחוץ למקום ודרך נגישה לרכבי הצלחה וכבאות. לכן, בין אם אתם מנסים למצוא לופט לאירוע, מקום מרשים לאירוע עסקי או גן אירועים לחתונה, עליכם לבדוק כי האולם מעסיק נאמן בטיחות, לפחות אחד המוכשר במוסד מוכר, זאת על ידי מפקח עבודה. דבר נוסף שחשוב לשים אליו לב במידה והאולם בו האירוע שלכם מתקיים עולה על 750 מר, הוא שיש במקום תיק שטח המכיל תמונות וסרטוטים של המבנה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

 

מה לגבי רישוי העסקים?

במדינת ישראל יש חוק שנקרא חוק רישוי עסקים. בכדי להגיש בקשה עבור רישוי עסק, המקום חייב לעמוד בתקנות מאוד מחמירות. על בעל האולם להעביר את כל המסמכים והאישורים הנדרשים מהגופים החשובים בישראל כמו משטרת ישראל, מחלקת תברואה אזורית, מחלקת איכות הסביבה, מכבי אשר, משרד הכלכלה ועוד. רק אם כל הבקשות עוברות אישור של כל הגופים האלה, יקבל האולם אישור לפעול בתור עסק. מחובתכם לבדוק שלמקום אכן יש את האישורים האלה.

 

על ביטוח לאירוע שלכם חשבתם?

נכון, זה לא משהו שהרבה אנשים עושים, אבל כדאי לחשוב על זה ברצינות. כולנו אומרים על דברים מהסוג הזה לנו זה לא יקרהאבל, ביטוח כזה יכסה אתכם ויאפשר לכם להיות מוכנים לכל מקרה שלא יבוא ולכן שווה לברר את הנושא לעומק.

 

עוד כמה טיפים ששווה לשים אליהם לב

        סיבוב קצר לא יזיק בקרו באולמות בהם אתם רוצים לערוך את האירוע שלכם בזמן שיש בהם אירוע, כמובן בתיאום מלא עם האחראים ובלי קשר לטעימות. שימו לב לרמת הניקיון במקום, לכו באופן יזום לשירותים, נסו לראות מה קורה מאחורי הקלעים, לא פעם יש דברים שאפשר לראות מהצד בתור אורחים שקשה לשים אליהם לב באירוע שלנו.

        יש עם מי לדבר? – אחד הדברים הכי חשובים שמפיקים אירוע הוא שיש לכם על מי לסמוך. בקשו איש קשר איתו אתם יכולים לדבר, לשלוח מיילים ונסו לראות תוך כדי תנועה איזו גישה אתם מקבלים ממנו.

         תמורה למחיר יש בישראל כל כך הרבה אולמות ולכן עליכם לנצל את התחרות לטובתכם גם אם אתם רוצים מקום מסוים. שימו לב ודגש על מה אתם מקבלים בתמורה לכסף שלכם ושקלו ברצינות את הבחירה.

 

מחפשים אולם אירועים מקצועי? אולם ששם דגש על עיצוב, יופי, מראה מרהיב, אווירה טובה, אוכל מעולה אבל גם על הבטיחות שלכם? דרך הפורטל all EventC תוכלו להתרשם ממגוון עצום של אולמות וגני אירועים בכל רחבי הארץ לכל סוגי החגיגות והמסיבות. נשמח לסייע וללוות אתכם שלב אחר שלב כדי לאפשר לכם למצוא את האולם המושלם בלי הרבה בלאגנים. צרו איתנו קשר ונשמח לחזור אליכם במהרה.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח