אוכל

רשת Burgerim הכשרה מתרחבת ופותחת שלושה סניפים חדשים

רשת ההמבורגרים הכשרה Burgerim מתרחבת ופותחת במהלך השבועות הקרובים שלושה סניפים חדשים: בגן יבנה, בצופים, ובאופקים, בהשקעה הנאמדת בכ – 1.6 מיליון ש"ח. (כ- 500,000 ש"ח בממוצע לסניף). שלושת הסניפים החדשים מצטרפים לכ- 52 הסניפים הקיימים של רשת Burgerim .

הסניף הראשון יפתח השבוע, בישוב צופים (רחוב ערבי נחל 508). הסניף, שבהקמתו הושקעו כ- 400,000 ש"ח, משתרע על שטח של כ- 75 מ"ר וינוהל ע"י הזכיינים הדר וינד ולירון קומיטאו. הסניף יציע שירות משלוחים רחב, בין היתר לצופים, כוכב יאיר, צור יגאל, קרני שומרון, אלפי מנשה וישובי הסביבה.

צילום בן פרידמן

כמו כן, ייפתח השבוע סניף חדש ברחוב צה"ל 28 בגן יבנה. הסניף, המנוהל על ידי הזכינים כפיר מזרחי ויוסי חליאל, משתרע על כ- 70 מ"ר ובהקמתו הושקעו כ- 600,000 ש"ח. שירות המשלוחים של הסניף יגיע אל גן- יבנה, חצור והסביבה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: אייל גדליה

בעוד כשבועיים לערך, תהנה העיר אופקים, מסניף חדש של הרשת, אשר בהקמתו הושקעו כ- 600,000 ש"ח. הסניף, במתחם ברחוב יהדות אפריקה 14, הינו בגודל של 77 מ"ר, הוא מנוהל על ידי הזכיין אבי כהן, ויציע שירותי משלוחים לאופקים ויישובי הסביבה, ברדיוס רחב.

צילום: אסף לוי

הסניפים החדשים מציעים את תפריט הבורגרים, הכריכים והסלטים המגוון של רשת בורגרים וכן גם מבצעים והטבות בישיבה במסעדה, במשלוחים ובאיסוף עצמי (take away).

צילום: אייל גדליה

אהובה תורג'מן, מנכ"לית קבוצת BBB, אמרה: "כפי שהבטחנו, הרשת ממשיכה להתרחב בכל הארץ. אנחנו מאתרים דרך קבע זכיינים מקצועיים, לוקיישנים מעולים, ופועלים על פיתוח הרשת, שמציעה תפריט כשר מעולה, חוויה עשירה, מהירה ונוחה, לקהלי יעד מגוונים, ובעיקר- בפריסה ארצית מלאה."

צילום: אייל גדליה

רשת burgerim, היא רשת ההמבורגרים הכשרה הגדולה בישראל. הרשת מונה כיום כ-55 סניפים ברחבי הארץ מאילת בדרום ועד קריית שמונה בצפון. הרשת מציעה בורגרים (כ- 80 גרם לפני צליה) במגוון מארזים וטעמים, לצד מנות נוספות, ומתאימה לאירועים, הרמות כוסית, ישיבות מרובות משתתפים, כמו גם ארוחות זוגיות ומשפחתיות. הרשת מציעה שירות משלוחים מהיר, יעיל ואיכותי, בכל רחבי הארץ.

צילום: אייל גדליה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח