מבזקיםפוליטי / מדיני

משהו לא טוב קורה בקואליציה: סדרה של אמירות קיצוניות מחברי ממשלה בכירים

שרת הפנים, איילת שקד, חוזרת בה לאחר שהתבטאה באופן חסר רגישות כשדיברה על נפטרי הקורונה כשאמרה: "צריך להכיל מתים, זו מגיפה עולמית ובמגיפה אנשים מתים". התגובות לא איחרו לבוא, ואילצו את שקד להוציא הודעת הבהרה.

בהודעה שהוציאה לאחר הריאיון שערכה בערוץ 13 אמרה שקד: "בעקבות דבריי הערב בראיון לחדשות 13, אני מבקשת להבהיר, כל נפטר הוא עולם ומלואו, וחיי אדם הם ערך עליון ומקודש. כוונתי הייתה להסביר את המחיר שבהתמודדות מתמשכת עם המגפה העולמית. מוטב היה אם הייתי מתנסחת אחרת. אני חוזרת ומבקשת ללכת להתחסן, זה מציל חיים."

צילום: מרק ישראל סאלם

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, אמר בתגובה לדבריה של שרת הפנים: "דבריה של השרה שקד גובלים בהפקרות. היה מצופה משרה בממשלת ישראל להבין שכל אדם הוא עולם שלם וערך עליון וממשלה שמזלזלת בחיי אדם, אינה ראויה למשול בעם ישראל".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חבר קואליציה נוסף שיצא בהצהרה הזויה הוא ח"כ רם בן ברק, שאמר: "איני רואה כל בעיה בכך שסגן ראש המוסד יהיה ערבי מוסלמי, גם אם הוא שייך לתנועה האיסלאמית, יתרה מכך, אני מייחל ליום שזה יקרה"

צילום: דוברות הכנסת – נועם מושקוביץ

חה"כ שלמה קרעי, ממפלגת הליכוד, הגיב בחריפות לדבריהם של שקד ובן ברק ואמר: "‏חבורת חדלי אישים שכמותכם. נכשלתם. לכו הביתה. תכתבו איזה ספר. אי אפשר להכיל יותר את הטמטום וההפקרות שלכם."

בנוסף צייץ קרעי בחשבון הטוויטר שלו: "הקואליציה הזו נסחפה כל כך עמוק לשמאל עד שחצתה את הגבול לעזה… נראה כאילו החמאס לא היה יכול לכתוב דפי מסרים רדיקליים יותר"

צילום: דוברות הכנסת – דני שם-טוב
Back to top button