מוסיקה

לאחר 16 שנים בירושלים: פסטיבל עיר הבירה מגיע לאשקלון

לראשונה, לאחר 16 שנים בירושלים, גלעדי הפקות, בשיתוף מרכז הכנסים והמכללה האקדמית אשקלון, לוקחים את פסטיבל הבירה הגדול בישראל גם מחוץ לעיר הבירה, ומגיעים לחגוג אותו באשקלון.

עיר הבירה – פסטיבל הבירה אשקלון, הגדול והמגוון ביותר בדרום, בו יקחו חלק כ- 100 טעמים שונים של בירות ממגוון רחב של מותגים מוכרים ובינלאומיים לצד מבשלות בוטיק מקומיות ואיכותיות. ועל הבמה יגיעו להופעות חיות כמה מהאמנים המובילים בישראל.

צילום: עידו ניתאי

גם באשקלון, בפסטיבל ישתתפו מותגי הבירה המסקרנים ביותר, מהארץ ומהעולם. מבשלת ISIS הדרומית, אשר מייצרת בירות מסוג אייל, טריות ועשירות בטעמן וביניהן גם בירה בעלת טעמים פירותיים "אגוזיים" ובירה עם טעמי קפה ושוקולד, מבשלת הגיבור, תגיע עם בירה מעושנת, קלילה וזהובה, שנוצרה בשיתוף פעולה עם להקת הפאנק טברנק, דאשה ואביב יגיעו מרמת הגולן ביחד עם הטראק שלהם – Norden – נורדן ויציעו בירה בוטיקית מהגולן, לא מפוסטרת ולא מסוננת, שהם מייצרים בעצמם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: עידו ניתאי

מבשלת שריגים, הנמצאת בהרי ירושלים, תגיע במיוחד לאשקלון, עם בירה טריפל בלגית 11% – בירה בסגנון מנזרים חזקה. יחד איתה יגיעו מהרי ירושלים גם מבשלת שפירא ומבשלת הרצל, אשר יציגו בירות עם ארומות מיוחדות כמו אספרסו ושוקולד מריר ועוד. בירה האטצ' הירושלמית תציע חמישה סוגי בירה במגוון סגנונות אקזוטיים ובירבזאר יגיעו עם בירה מפתיעה ויציעו גם סיידר במגוון טעמים כמו תפוח, תפוח רימון ולימונענע ועוד מגוון רחב של בירות מיוחדות.

צילום: עידו ניתאי

בפסטיבל ייקחו חלק גם עשרות מותגים מרחבי העולם. בירה בארבי רובי, שמיובאת מבלגיה, בירת פירותית, מרעננת ועשירה, אשר עשויה מדובדבנים אמיתיים, מבשלת בישוף מגרמניה עם בירות מיוחדות אשר חלקן לא מסוננות, מבשלת לשוף מבלגיה, עם בירה לה שוף אשר עשירה בניחוחות הדריים, קלילה ומפתיעה. עוד יקחו חלק בירה blanc מצרפת – בירת חיטה הדרית, מתאילנד יהיה ניתן לטעום את הבירות של מבשלת צ'אנג ועוד.

צילום: עידו ניתאי

לצד הבירות המעולות, ייהנו המשתתפים בפסטיבל מדוכני אוכל עם מגוון מנות כמו נקניקיות בעבודת יד, אסאדו, תפוח אדמה, המבורגר עם אופציה לטבעוני ועוד.

כמובן שבירה נמזגת הכי טוב לצד מוזיקה טובה, ומלבד הבירות יתקיימו גם הופעות של האמנים המובילים בישראל:

ביום רביעי יופיעו מוניקה סקס, יסמין מועלם ו-DJ Bar Levy

וביום חמישי יופיעו ערוץ הכיבוד, DJ דיקלה, להקת Rising Dust – אמנים בינלאומיים אשר מככבים בפסטיבלים ברחבי העולם ו- DJ Bar Levy.

עיר הבירה – פסטיבל הבירה באשקלון 2021, 25 -26 באוגוסט, החל משעה 18:00, מרכז הכנסים, המכללה האקדמית אשקלון. הכניסה לאירוע בהצגת תו ירוק.

מחיר כניסה: החל מ60 ש"ח באתר הרשמי בלבד, הגשה או מכירה באירוע מעל מגיל 18. ייתכנו שינויים במציגים ובמשתתפים בפסטיבל.

להזמנת כרטיסים ומידע נוסף באתר האינטרנט או בעמוד הפייסבוק: פסטיבל הבירה אשקלון – Ashkelon Beer Festival.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח