מבזקיםתאונות דרכים

אסון לפני כניסת השבת: ילד בן 10 נהרג בתאונת דרכים באזור בית שמש

בכביש 38 סמוך למושב גבעת ישעיהו שבאזור בית שמש אירעה לפני זמן קצר (שישי) תאונת דרכים קטלנית, ככל הנראה חזיתית, בין שני כלי רכב. חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל קבעו את מותו של ילד כבן 10, תושב ביתר עילית, ופינו במסוק ובאמבולנסים של מד"א שבעה נפגעים לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, בהם שלושה פצועים באורח בינוני – גבר בן 30 עם חבלות גפיים ושני ילדים בני 9 ו-6 עם חבלות בפלג גופם העליון ועוד ארבעה פצועים נוספים באורח קל.

חובש בכיר במד"א קובי לייזרוביץ סיפר: מדובר בתאונה קשה בין 2 כלי רכב. הילד שנפגע באורח אנוש היה במושב האחורי של אחד מכלי רכב, חילצנו אותו כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה, הפציעה שלו הייתה קשה מאוד ולאחר בדיקות רפואיות וטיפול בשטח נאלצנו לקבוע את מותו. חלק מהפצועים הנוספים התהלכו בזירה וחלק חולצו מהרכבים ע"י כוחות החירום. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני בשטח והם פונו במסוק צבאי שנחת במקום ובאמבולנסים של מד"א לבית החולים כשמצבם בינוני וקל."

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

דוד לף ראש סניף איחוד הצלה בבית שמש מסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות שני כלי רכב. הענקנו בזירה סיוע ראשוני לילד כבן 8 שנפצע אנושות ולחמישה נפגעים נוספים במצב קל. צוותי כיבוי פעלו בזירה עקב אופי התאונה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אברהם קאפ מפקד זק״א בית שמש שטיפל בזירה סיפר כי "מדובר בתאונה עם מעורבות שני כלי רכב. כשהגענו למקום ראינו את שני הרכבים מרוסקים מעוצמת ההתנגשות, ילד כבן 8 חולץ מאחד הרכבים כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית, לצערי פראמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותו במקום. מתנדבי זק״א בית שמש מטפלים בכבוד המת בזירה הקשה."

בוחני תאונות הדרכים של משטרת ישראל חוקרים את נסיבות התאונה.

תאונת דרכים קטלנית
צילום: קובי ליזרוביץ

Back to top button