תאונות דרכים

רכב התהפך לואדי בבית שמש וחולץ ללא נפגעים

רכב פרטי התהפך מוקדם יותר השבוע לואדי בצד כביש מספר 38 בכניסה לעיר בית שמש.

לאור מורכבות האירוע הוזעק למקום אחראי המתנדבים של היחידה, נתי אלברשטיין, לבדיקת מצב הרכב והפעולות האפשריות על מנת לחלץ משם את הרכב.

נתי אלברשטיין, אחראי המתנדבים, מספר: "בהגיעי למקום ראיתי כי מדובר ברכב שסטה מהכביש נפל לואדי והתהפך כשגלגלי הרכב למעלה. הנפילה אירעה מגובה של כחמישה מטרים לתוך שטח סלעי וקוצני. נהג הרכב יצא ללא פגע. היה צורך בחילוץ מעט מורכב. לאחר בדיקת הרכב במקום ושיחה עם הנהג, וידאתי כי אין לכודים נוספים וכי המשטרה בדקה את הזירה. הסברתי לבעל הרכב על מצב הרכב, על תוכנית החילוץ, ועל דרכי הפעולה. החלטנו להפוך חזרה את הרכב למצב רגיל ולאחר מכן לגרור אותו אל מחוץ לשטח הקוצני לכיוון הכביש."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
התהפכות רכב בבית שמש
צילום: ידידים

עוד הוסיף: "לצורך החילוץ השתמשתי בתיק ציוד חדש שנתרם בשבוע שעבר על ידי חברת פז. בתיק ישנו את כל הציוד הנדרש גם למקרים מורכבים כגון אלו. השתמשתי בשלוש רצועות וארבעה שאקלים, לא מעט ביחס למקרי חילוץ סטנדרטיים. לאחר חיבור הרכב לרצועות והשאקלים, הרחקנו מהמקום את כל האנשים הסובבים בשביל הבטיחות והפכתי את הרכב בצורה מקצועית וזהירה בחזרה. טרקטור שהוזמן למקום עוד קודם לכן אך היה ללא ציוד משיכה, התחבר לרצועות שלי והמשיך במשיכת הרכב עד להוצאתו מהשטח הקוצני להשלמת החילוץ."

 

לסיום אמר: "בעל הרכב הודה לי מאוד על החילוץ המקצועי ובירך את ארגון ידידים על עשייה מבורכת בהתנדבות, במקצועיות ובחיוך".

 

התהפכות רכב בבית שמש
צילום: ידידים

 

התהפכות רכב בבית שמש
צילום: ידידים

 


צילום: ידידים


צילום: ידידים

Back to top button