מבזקיםפוליטי / מדיני

נתניהו תוקף את הממשלה: הם בורחים מאחריות, איך הם לא מתביישים?

יו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו, הגיב הערב להחלטות הממשלה ולאי נוכחותם של לפיד וליברמן בקבינט הקורונה.

כך אמר נתניהו: "לצערי בנט מוביל לסגר בגלל שהוא בזבז זמן יקר עד להבאת החיסון השלישי. הוא לא הביא את מיליוני חיסונים שהממשלה בראשותי כבר הזמינה ושילמה עבורם לפני חודשים. ידענו אז שהאפקטיביות של החיסון השני תרד ולכן הזמנו חיסון שלישי. הזמנו בזמן, הם לא הביאו את זה בזמן, ולכן המגפה מתפשטת. לא הייתה סיבה להתעכב. לא הייתה שום סיבה להגיע לסגר."

בנוסף, אמר נתניהו: "אלמלא המחדל של בנט, זה בכלל לא היה בלתי נמנע. בנט אמר בבחירות: ״אני אוציא אותנו מהקורונה תוך 5 שבועות״. בפועל הוא החזיר אותנו אל הקורונה תוך 5 שבועות. בנט גם הסביר שהחיסון לא יעיל נגד זן הדלתא. לא יאומן. במקום לקחת אחריות, בנט מאשים אותנו, אזרחי ישראל. זאת מנהיגות? והאבסורד הכי גדול הוא שהממשלה מאשימה אותנו בזמן ששר החוץ לפיד ושר האוצר ליברמן בכלל לא הגיעו לדיוני הקורונה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לגבי לפיד וליברמן אמר נתניהו: "הם בורחים מאחריות! פיזית בורחים מאחריות. בממשלה שלנו, אני, שר האוצר כץ ושר החוץ אשכנזי, תמיד היינו בכל דיוני הקורונה, מסביב לשעון, לתוך הלילה ולעתים רבות עד הבוקר. איך הם לא מתביישים?"

לסיום אמר יו"ר האופוזיציה: "בנט קיבל מאיתנו את המדינה במצב הטוב ביותר בעולם בקורונה, עם כמעט אפס נדבקים ביום. היום אנחנו סביב 3000 נדבקים ביום. אתם דאגתם לאלי אבידר לשר בלי תיק, בזמן שלשולה מחדרה אין חיסון. במקום להיאבק על הג׳ובים שלכם ולהעלות מיסים מיותרים על הציבור, אולי תתחילו להיאבק בקורונה?״

צילום: קובי גדעון /לע"מ
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח