חדשות הארץמבזקים

שב"ס: סג"ד ד' מונה למפקד החדש של יחידת העילית 'מצדה'

טקס חילופי מפקדים ביחידת 'מצדה' של שירות בתי הסוהר נערך אתמול (רביעי) במעמד סגן נציבת בתי הסוהר גונדר מוני ביטן. יחידת 'מצדה' היא יחידת ההשתלטות של שירות בתי הסוהר. מפקד היחידה הנכנס, סגן גונדר  ד', החליף בתפקיד את סגן גונדר א' שסיים תפקידו.

סגן נציבת בתי הסוהר גונדר מוני ביטן, אמר: "בתוך המשימות הרבות והמאתגרות שלנו, שמור חלק מיוחד מאוד ליחידת מצדה, מדובר ביחידה בעלת מומחיות ושם בשחרור בני ערובה במתארי שטח מורכבים של מתקני כליאה. על אף שיחידת מצדה היא יחידה קטנה, היא הצמיחה וגידלה לאורך השנים, לוחמים ומפקדים מצוינים, אשר משתלבים במגוון תפקידי הליבה הקיימים בשירות בתי הסוהר, וחלקם אף הגיעו לתפקידים בכירים בארגון. כאלה, גם אתם, א' וד'. שניכם גדלתם ביחידה, יצאתם ממנה לתפקידי ליבה בארגון וחזרתם בשלים ולא רק שהשכלתם לפתח אותה ולהצעיד אותה קדימה, אלא גם טיפחתם שדרת פיקוד איתנה ולוחמים מעולים, שיהוו את הבסיס להמשך פעילות היחידה עוד שנים רבות".

צילום: דוברות שב"ס

סגן גונדר ד' מפקד יחידת 'מצדה' הנכנס, אמר: "יחידה מיוחדת נמדדת באנשיה ומפקדיה, בערכים עליהם חונכה ובתרבות אותה היא מוליכה, בענווה שהיא מטמיעה ובמקצועיות שהיא מובילה. אחריותנו כיחידה היא להיות בעל מקום ובכל עת שנידרש, על מנת שסוהרינו ירגישו בטוחים וידעו שיש להם על מי לסמוך."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות שב"ס

סג"ד ד' התגייס ליחידת 'מצדה' של שב"ס לפני 14 שנה לאחר שירות של 13 שנים ביחידות מבצעיות בהן יחידת המסתערבים והימ"מ. מאז גיוסו שירת גם בתפקידי אג"מ במספר בתי סוהר ובתפקידו האחרון כסגן מפקד יחידת 'מצדה'. לד' תואר ראשון בקרימינולוגיה ותואר שני במנהל ציבורי. הוא נשוי + 4.

צילום: דוברות שב"ס
צילום: דוברות שב"ס
צילום: דוברות שב"ס

Back to top button