מבזקיםמשפטי/פלילי

השר הורוביץ לבכירים לשעבר במעה"ב: ״מחויב להקמת ועדת חקירה ממלכתית לפרשת הצוללות״

שר הבריאות ניצן הורוביץ נפגש עם יו״ר התנועה לאיכות השלטון ובכירים לשעבר במערכת הביטחון: ״מחויב להקמת ועדת חקירה ממלכתית לפרשת הצוללות״

שר הבריאות ניצן הורוביץ נפגש היום (חמישי) עם יו״ר התנועה לאיכות השלטון, עו״ד אליעד שרגא ושורת בכירים לשעבר במערכת הביטחון במטרה לדון בצורך ובדרכים להקים ועדת חקירה ממלכתית לחקר פרשת הצוללות. הפגישה התקיימה בהשתתפות הרמטכ״ל לשעבר רא״ל (מיל׳) דן חלוץ, ראש המוסד לשעבר תמיר פרדו, אלוף (מיל׳) עמוס גלעד ואלוף (מיל׳) גיורא איילנד. הבכירים פירטו בפני שר הבריאות את השתלשלות האירועים החמורים, כל אחד מראות מבטו ותפקידו, והציגו חזית אחידה וחד משמעית על חשיבות הקמתה של ועדת חקירה ממלכתית עצמאית ובלתי תלויה: ״אין שחיתות גדולה מזו, הייתה פה פגיעה מוכחת בביטחון המדינה״.

שר הבריאות עם בכירים לשעבר במערכת הביטחון ויו"ר התנועה לאיכות השלטון. צילום: ללא קרדיט

עוד הוסיפו הבכירים: ״אי אפשר שלא לברר את הדברים הכל כך תמוהים שנעשו כאן. אם צריך להקים ועדת חקירה על משהו – זה על זה. למשטרה אין יכולת ואפשרות לבדוק את השחתת המערכת כולה שהייתה פה. על ראשי המפלגות כולם מוטל כובד האחריות לדאוג להקמתה של ועדת חקירה זו, שתרעיד את אמות הספים במדינת ישראל״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הפורום הביטחוני הודה לשר הבריאות על שהקדיש מזמנו וביקש שיעשה ככל שביכולתו על מנת להפעיל לחץ ולקדם את הקמת ועדת החקירה הממלכתית.

שר הבריאות, ניצן הורוביץ, אמר: ״פרשת הצוללות היא אחת מפרשיות השחיתות הקשות שהיו כאן. אני מודה למובילי המאבק להקמת ועדת חקירה, לרמטכ"ל לשעבר חלוץ, לאלופים בדימוס איילנד וגלעד, ראש המוסד לשעבר פרדו ולג׳ינג׳י הבלתי נלאה עו"ד אליעד שרגא על המפגש החשוב״.

יו״ר התנועה לאיכות השלטון, עו״ד ד״ר אליעד שרגא, הוסיף: ״בג״ץ החזיר את תפוח האדמה הלוהט לזירה הפוליטית-ציבורית וקבע מפורשות שהדיון הציבורי לא נשלם. אנחנו פה לוודא שהוועדה קום תקום. חייבים לחקור את פרשת השחיתות הביטחונית החמורה בתולדות מדינת ישראל״.

שר הבריאות עם בכירים לשעבר במערכת הביטחון ויו"ר התנועה לאיכות השלטון. צילום: ללא קרדיט
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח