מבזקיםמשפטי/פלילי

צעיר בן 24 מואשם שהצית את דירת בת זוגו לשעבר לאחר שנפרדה ממנו

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד תושב תל אביב, שי חרוש (24), בגין הצתה, זאת לאחר שהצית את דירת מגוריה של בת זוגו לשעבר.

על פי כתב האישום, הנאשם והמתלוננת היו בני זוג אשר יחסיהם עלו על שרטון ובעקבות זאת סיימה המתלוננת את מערכת היחסים ביניהם. על רקע כעסו של הנאשם מן הפרידה, נהג להטריד את המתלוננת בהודעות SMS, ביישומון "אינסטגרם" ובשיחות טלפון ממספר חסוי. בשלב מסוים, החליט הנאשם להצית את הדירה בה התגוררה המתלוננת יחד עם הוריה. הנאשם הגיע לבניין בו מתגוררת המתלוננת כשהוא מצויד בבקבוק מלא בבנזין, שפך חלק מתכולתו על ידית הכניסה לבניין ובהמשך עלה לדירת המתלוננת, הצית את דלת הכניסה לדירה וברח. במהלך מנוסתו, הנאשם הצית גם את הכניסה לבניין, כל זאת כאשר בני משפחתה של המתלוננת שהו באותה העת בדירה. אחד מבני המשפחה התעורר כתוצאה מריח השריפה שפשט בדירה, הבחין בלהבות מחוץ לדלת הדירה, והנוכחים החלו לבצע פעולות כיבוי עד אשר כוחות האש הגיעו למקום.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים נכתב: "מדובר בהצתה בבניין מגורים בטבורה של עיר, בשעה שבה אנשים מצויים בביתם וישנים – מה שמגביר את המסוכנות והחשש לפגיעה בחיי אדם, ואלמלא עירנותם של בני הבית והיותם של מתזים בבניין התוצאות היו עלולות להיות חמורות ביותר".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: pixabay

תגובה אחת

Back to top button