מבזקיםפוליטי / מדיני

לפיד בפוסט שנוי במחלוקת: שר החוץ לא צריך להיות חלק מדיוני הקורונה

שר החוץ, יאיר לפיד פרסם היום (רביעי) פוסט בחשבון הפייסבוק שלו בנושא הידיעה שהתפרסמה לגבי אי נוכחותו בדיוני קבינט הקורונה.

מדברי לפיד: "שר החוץ לא צריך להיות חלק מדיוני קבינט הקורונה מפני שזה לא חלק מתחומי עיסוקו או התמחותו. ראיתי שנוצרה מהומה על כך שאני לא משתתף בדיוני קבינט הקורונה. זה נכון. שר החוץ לא צריך להיות חלק מדיוני קבינט הקורונה ועדיף שיהיה שם במקומי שר התיירות, מפני שלהחלטות הקבינט יש השפעה ישירה על שוק התיירות."

עוד הוסיף לפיד: "גם כראש הממשלה החליפי אין לי צורך להיות שם מפני שראש הממשלה המכהן, נפתלי בנט, מנהל מצויין את משבר הקורונה. בקור רוח, עם גישה מאוזנת, תוך שהוא מקשיב לגורמי המקצוע. בזמן שבכל העולם יש עליה חדה בהידבקות ובתמותה, ראש הממשלה בנט הוא האדם הנכון במקום הנכון. קבינט זה גוף שמקבל החלטות. רצוי שהוא יהיה מצומצם ככל הניתן ורלוונטי ככל שזה אפשרי."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום כתב שר החוץ בזעם: "לכל אלה שמנסים בכוח להפוך אותנו לממשלה הקודמת וצועקים "אתה ראש ממשלה חליפי" לכם אני אומר: יש במדינת ישראל ראש ממשלה אחד וקוראים לו נפתלי בנט. אני מגבה אותו לחלוטין, שותף להחלטות כשאני נדרש ומקבל עליי את האחריות הקולקטיבית כחלק מהיותי שר בממשלה. כל מי שרוצה שנחזור לקבינט קורונה מסוכסך ולא מתפקד כמו בממשלה הקודמת (שבתקופתה מתו 6,400 ישראלים מהקורונה) יש לי חדשות בשבילו: לא יקרה. הממשלה הזאת תתנהל ותקבל החלטות על בסיס שיקולים מקצועיים ולפי העניין."

צילום: אלעד גוטמן
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח