צרכנות

אסתי ויותם מספרים: “ככה יצאנו לעצמאות כלכלית בעזרת השיטה של אלון גל”

כמו הרבה ישראלים אחרים, נראה כי המשבר הכלכלי שהגיע עם תקופת הקורונה השפיע לא מעט אל אסתי ויותם, זוג בשנות העשרים המאוחרות לחייהם ממרכז הארץ והורים לשני ילדים בגן. האמת היא, שהמצב במדינת ישראל לא פשוט כבר הרבה שנים וזה משהו שהתחיל עוד הרבה לפני הקורונה, אבל בעבור הזוג הזה, תחילת המשבר סימן מפולת כלכלית די רצינית. אסתי הייתה בדיוק בחופשת לידה כשאלפי משרדים בארץ שלחו את העובדים שלהם לחל”ת, בדיוק כמו משרד הפרסום של יותם, שלאחר מספר שבועות פוטר עקב צמצומים משמעותיים בחברה.

מכאן התחילו ההלוואות והאלתורים, ונראה שהמשפחה הצעירה הייתה על סף משבר. לשמחתם הם שמעו על אלון גל  ועל טכניקת המרוץ לדירה ב- 180 יום, והסיפור שלהם הוא כזה שכל משפחה ישראלית פשוט חייבת להכיר.

“בור כלכלי שלא נגמר”

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

“הקטן שלנו היה אולי בן חודש כשיותם פוטר, אני הייתי בחופשת לידה והיה לנו ברור שדמי החל”ת והקצבה מביטוח לאומי לא יספיקו עכשיו” מספרת אסתי, ונראה שבהחלט מדובר על תקופה טראומטית בשבילה. “רק השכירות שלנו זה 5,000 שקלים בחודש, חשבונות, חשמל, הוצאות על הילדים והשד יודע מה. אני מודה שהיינו בנקודה של ייאוש מאד גדול”.

“אלון גל וטכניקות כמו המרוץ לדירה ב- 180 יום אלו דברים שבכלל לא עלו לנו לראש” מוסיף יותם וממשיך: “לקחנו הלוואות, והמינוס הקטן שממילא היה לנו כבר בחשבון, תפח והגיע לסכומים שבכלל דמיינו שנוכל להגיע אליהם. היה לי ברור שאני חייב לקחת אחריות על המשפחה שלי, שאני רוצה לעשות את זה בשתי ידיים וממש לא להסתמך על אף אחד אחר, וככה הגעתי לשמוע על המרוץ לדירה ב- 180 יום בשיטת אלון גל”.

“קיבלנו את החכה שחיפשנו”

“אני חושבת ששנינו אנשים מוכשרים, חרוצים ומוכנים לעבוד קשה, ולא הבנתי איך זה שאנחנו כל הזמן רודפים אחרי הזנב. אחרי כמה חודשים יותם כבר מצא עבודה, אבל זה היה מאוחר מדי וכבר שקענו בחובות די רציניים. כשיותם סיפר לי על השיטה של אלון גל הייתי די סקפטית, אבל בגלל שיועצים אחרים הציעו לעשות את הדברים בשבילנו והבנתי מהר מאד כי המרוץ לדירה ב- 180 יום בשיטת אלון גל הוא כזה שנותן לך את הכלים לעשות את זה בעצמך, הסכמתי ללכת על זה”

בשלב הזה יותם ממהר להיכנס לשיחה בהתלהבות ונראה שחשוב לו לחדד את הנקודה: “מכיר את המשל שאומר שאם תיתן לאדם דג הוא יהיה שבע ליום אחד, אבל אם תתן לו חכה הוא יהיה שבע לכל החיים? זו לגמרי שיטת המרוץ לדירה ב- 180 יום, ועכשיו אנחנו מרגישים שאנחנו יודעים לנהל את הכסף שלנו בעצמנו הרבה יותר טוב מלפני כן.”

“כלים חשובים לעצמאות כלכלית”

“הדבר הראשון שטכניקת המרוץ לדירה ב-180 יום של אלון גל עבדה איתנו עליו היא סגירת החובות והמינוס הגדול שנקלענו אליו. עם התנהלות כלכלית נכונה שלא בהכרח מחייבת ירידה ברמת החיים, באמת הצלחנו לעשות את זה תוך כמה חודשים, וזה הרבה יותר מהר ממה שציפינו שזה יקרה. מכאן למדנו על אפיקים לחיסכון שהתחלנו לייצר, ובזמן הפנוי שלי (אסתי) בחופשת הלידה ובשעות הערב, למדתי לייצר עוד הכנסה כחלק מהטכניקה של אלון גל. את המינוס כיסינו אומנם לא מזמן, אבל עם הייעוץ הכלכלי והליווי של המנטורים בטכניקת המרוץ לדירה ב- 180 יום, אנחנו ממש שמחים ומתרגשים לבשר שאנחנו עומדים בפני קניית דירה למגורים ועבורינו, ובוחנים עוד כמה וכמה אפשרויות להשקעה בשנים הקרובות.

לסיום, אלון מבקש לחדד ולהדגיש שזה משהו שכל אחד יכול לעשות: ” השיטה של אלון גל עזרה לנו להבין שאנחנו האחראיים היחידים על גורלנו הכלכלי, ושאם יהיו לנו הידע והכלים להתנהלות כלכלית נכונה יותר, אנחנו יכולים לייצר לעצמינו חיי נוחות ולהגיע לרווחה כלכלית. צריך להבין שזה מתאים לכל אחד, והצוות של המרוץ לדירה ב- 180 יום  בשיטות אלון גל בונה תכנית אישית לכל זוג ואדם, אז אני לגמרי ממליץ לכל אחד שרוצה לקחת את עתיד הכלכלי שלו בידיים, פשוט ללכת על זה”.

 

תגובה אחת

  1. הקורס הזה אינו של אלון גל אלא הוא רק מקריא את התכנים, בערך. מרגע שאתה משלם, לאיש לא אכפת ממך ואפילו את המנטורינג שהובטח איש לא טרח לתאם. כאשר ניסיתי לבטל, עשו לי מניפולציות ואיימו עלי. אין לי ספק שישנם אנשים שאכן הצליחו בשיטה הזו, אך הם היו מצליחים גם עם כל מאמן אחר. אני לא ממליץ עליו כלל.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח