חדשות הארץמבזקים

בזכות הדפיברילטור ותושיית הסובבים: חייו של נוסע ניצלו בתחנת רכבת ת"א ההגנה

חייו של נוסע ניצלו היום (שלישי) אחר הצהריים בזכות תושייתם של צוות תחנת ת"א ההגנה בראשות מנהל המשמרת ישראל אביטל, צוותי יחידת האכיפה של הרכבת שהוזעקו לאירוע, ונוסע עם הכשרה רפואית ששהה בתחנה.

הנוסע, כבן 50, לקוי ראייה הנעזר בכלב נחייה, התמוטט לפתע, ככל הנראה עקב אירוע לבבי, צוות התחנה זיהה את האירוע ומיהר להזעיק כוחות הצלה ולהתחיל בפעולות החייאה בעזרת מכשיר הדפיברילטור (מפעם) ונוסע בעל הכשרה רפואית ששהה בתחנה. במקביל תחמו את האזור על מנת לאפשר פרטיות לנוסע וסביבת עבודה נוחה לצוותים הרפואיים. צוותי הצלה הגיעו כעבור מספר דקות והמשיכו בפעולות ההחייאה.

צילום: רכבת ישראל

בזכות הטיפול המהיר וזמינות הדפיברליטור, חזר קצב הלב של הנוסע, והוא פונה בדחיפות לביה"ח על ידי מד"א, לאחר שמצבו התייצב ובהכרה מלאה. צוותי הרכבת שומרים על כלב הנחייה ככל שיידרש ועד שיתאפשר להחזירו לחזקת הנוסע.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

רכבת ישראל הציבה את מכשירי הדפיברילטור בכל תחנות הנוסעים, ובכל המתחמים התפעוליים של הרכבת, לצד ערכות רפואה, וזו אינה הפעם הראשונה שחייהם של נוסעים ועובדים ניצלו בזכות כך.

"אנו שמחים שזכינו לסייע בהצלת חייו של הנוסע, יחד עם נוסע בעל מקצוע רפואי", מציינים ברכבת ישראל, "היום קיבלנו עוד הוכחה לחשיבות הרבה של מענה זריז במקרה של אירוע רפואי. מאבטחי הרכבת, צוותי התחנות והפקחים מוסמכים כדרך קבע במתן עזרה ראשונה והחייאה, וזה מוכיח את זה עצמו. אנו מאחלים לנוסע רפואה שלמה."

צילום: רכבת ישראל
Back to top button