איראןמבזקיםצבא וביטחון

בנט במסר לאיראן: "אנחנו פועלים לרתום את העולם – אבל במקביל יודעים גם לפעול לבד"

ראש הממשלה, נפתלי בנט, ביקר היום (שלישי) בפיקוד הצפון, יחד עם הרמטכ"ל, רב-אלוף אביב כוכבי. רה"מ בנט שמע סקירות מפי מפקד פיקוד הצפון, אלוף אמיר ברעם, ומפי ראש אגף המבצעים, אלוף עודד בסיוק, אודות הערכת המצב בזירה הצפונית. כמו כן, שמע ראש הממשלה על המוכנות של צה"ל בגזרה זו ועל המצב בלבנון ובסוריה.
 

צילום: קובי גדעון / לע"מ

ראש הממשלה אמר במצפה רצועת הביטחון: "מיד אחרי התקיפה האיראנית של הספינה, שיתפנו את המודיעין שלנו עם ידידינו בארצות הברית, בבריטניה ובמקומות אחרים. לאף אחד אין ספק מי עומד מאחורי האירוע, אבל אנחנו סיפקנו גם ראיות קשיחות ליתר ביטחון.
במקביל, למרבה הצער, נציג של האיחוד האירופי מתכוון להשתתף בטקס ההשבעה של הנשיא האיראני החדש, ראיסי. ראיסי הוא הנשיא האיראני הכי קיצוני עד כה, והתחרות קשה. אני קורא מפה לאיחוד האירופי – אי אפשר לדבר על זכויות אדם ובמקביל לתת כבוד לרוצח, תליין, שחיסל מאות מתנגדי משטר.

צילום: קובי גדעון / לע"מ

רה"מ בנט הוסיף: "בנושא הספינה ובנושא האיראני בכלל: אנחנו פועלים לרתום את העולם, אבל במקביל, יודעים גם לפעול לבד. איראן יודעת כבר את המחיר שאנחנו גובים, כשמישהו מאיים על ביטחוננו. האיראנים צריכים להבין שאי אפשר לשבת בשלווה בטהראן ולהצית משם את כל המזרח התיכון. הדבר הזה נגמר. הגידול המשמעותי בתקציב הבטחון, בתקציב צה"ל, שהעברנו רק השבוע – משקף את זה. מול איראן נאומים לא מספיקים – צריך צה"ל חזק ובשביל זה צריך להשקיע הרבה משאבים, ואת זה אנחנו עושים".

צילום: קובי גדעון / לע"מ
וידאו: עומר מירון / לע"מ, סאונד: ניר שרף / לע"מ

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

 

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח