אוכל

הסקוטית מבית ישרקו משיק לקראת החגים מארז יוקרתי של שמפניה כשרה

הסקוטית מבית ישרקו המייבאת ומשווקת מוצרי מזון, מהמובילים בעולם, משיק לקראת חגי תשרי מארז שמפניה יוקרתי – פומרי ברוט רויאל מאזור שמפיין שבצרפת. המארז בצבע כחול עם הדפס בזהב ובתוכו 2 גביעי שמפניה, ומתאים גם כמתנה לחג. בהכשר הרבנות – בית דין פריז והרבנות הראשית.

פומרי ברוט רויאל , עשוי מזני הענבים: 50% שרדונה עם 50% פינו נואר, ממיטב שנות הבציר והחלקות הטובות ביותר במחוז שמפיין. פומרי ברוט רויאל הכשרה, מייצגת ומבטאת היטב את העידון והאלגנטיות, תו האיכות והסגנון של פומרי. על מנת להשיג את העידון המרבי, הענבים נבחרים וממוינים בקפידה כבר במעמד הבציר. עובדה זו מאפשרת, ברגע שתהליך ייצור היין מסתיים, להתרכז באופן בלעדי וממוקד ביצירת הבלנד. כל שלבי הייצור נעשים תחת השגחה של נציגי הרבנות.

הבלנד הוא שלב קריטי מאוד בייצור שמפניה בכלל ובהרכבת הברוט רויאל הכשרה בפרט. זהו השלב שמבטא את הסגנון של היין. כל שלבי הייצור נעשים תחת השגחה של נציגי הרבנות ובתיאום מלא עם צוות הייננים של פומרי. לשמפניה צבע צהוב בהיר ובוהק, ביעבוע עקבי, ברור ומסודר. באף, רעננות ועדינות של שרדונה, משולבים ומאוזנים על ידי ארומות פרחוניות ונגיעות הדרים של הפינו נואר. בפה, קסם ועדינות, אורך ומורכבות – בדיוק כפי שניתן לצפות משמפניה ברמה שכזו. מתאימה לליווי מנות פתיחה וארוחות מעודנות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המחיר למארז : 199.90 ש"ח, טמפרטורת שתיה מומלצת: 8 מעלות. ניתן להשיג בסניפי טיב טעם, בחנויות מקצועיות ובמסעדות וברים נבחרים או באתר חברת ישרקו

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח