מבזקיםמשפטי/פלילי

ד"ר גיל לימון נבחר על ידי ועדת האיתור לתפקיד המשנה ליועמ"ש

הוועדה לאיתור מועמדים למילוי משרת המשנה ליועץ המשפטי לממשלה (משפט ציבורי-מינהלי) החליטה פה-אחד להמליץ לשר המשפטים לבחור לתפקיד את עו"ד ד"ר גיל לימון. ההמלצה באה לאחר שהוועדה קיימה ראיונות עם המועמדים הסופיים שזומנו להופיע בפניה.

ד"ר גיל לימון (44), נשוי ואב לשלושה, משמש החל משנת 2016 בתפקיד עוזר בכיר ליועץ המשפטי לממשלה, ואחראי על תחום המשפט החוקתי והמינהלי בלשכת היועץ המשפטי לממשלה. ד"ר לימון שירת בפרקליטות הצבאית במגוון תפקידים, וכן שימש כיועץ המשפטי למשלחת ישראל לאו"ם ויועץ בכיר למזכיר הממשלה.

לימון הוא בעל תואר ראשון בהצטיינות במשפטים ובמינהל עסקים, תואר שני בהצטיינות במשפטים ותואר דוקטור, כולם מהאוניברסיטה העברית. כן פרסם ד"ר לימון מאמרים אקדמאים וכתב ספר בתחום המשפט הבינלאומי-פומבי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בראש ועדת האיתור עמד היועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט, וחבריה היו: נציב שירות המדינה, פרופ' דניאל הרשקוביץ; מנכ"ל משרד המשפטים, עו"ד ערן דוידי; נציגת האקדמיה, פרופ' רות קנאי; ונציגת הציבור, עו"ד גלי מיארה.

המלצת הוועדה הובאה בפני שר המשפטים.

ח"כ שלמה קרעי (ליכוד) תקף את הבחירה: "חבר מביא חבר. ובתקשורת דממה. לאף אחד לא אכפת מניגוד העניינים הזועק לשמיים. החבר ימשיך את דרכו של היועמ"ש היוצא המוחזק בגרונו, כדי להציל אותו ואת חבריו מן הדין."

צילום: גדעון שרון

תגובה אחת

  1. האם ח״כ שלמה קרעי קיבל את תואר הד״ר באומנות השלילה והשמצה? אני שואל כי נראה שהוא ממש מצטיין בתחום. דוגמא לילדיו ולכל עם ישראל לנחישות, עקשנות, חוסר חשיבה ושלילה מוחלטת של כל ענין ודבר בלי הנמקות בלי הסברים ובלי טיעונים. ובנוסף גם בלי בושה. הדגם המושלם לאחד שהמילה ״איש ציבור״ איננה מתחברת אליו. אין בשוק העבודה הפרטי מישהו שצריך אחד כזה ויכול להציע לו שכר גבוהה משכרו של ח״כ ולשחרר אותנו מנוכחותו המבישה במשכן הכנסת?

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח