מבזקיםמשפטי/פלילי

"אנו מאבדים את הגליל, יש להעביר את הטיפול לשב"כ"

מזה מספר חודשים שטרור הפרוטקשן בגליל מרים ראש ופוגע בכל פינה טובה ברחבי הגליל. מה שהחל כטרור חקלאי, נמשך בפגיעה במסעדות, אזורי מסחר ואזורי תעשייה בכל המרחב הגלילי. בלילה שבין שבת לראשון, הגיעו רעולי פנים לאזור התעשייה בחצור הגלילית, ניסרו את אחד השערים והשליכו בקבוק תבערה שגרם לשריפה גדולה והרס מוחלט בשלושה עסקים גדולים שפעלו במקום. כאמור, מדובר בגל של אירועים חמורים שמדינת ישראל ומשטרת ישראל אינם מצליחים לעצור ומשרים פחד וחוסר אונים מוחלט בכל רחבי הגליל.

ראש המועצה המקומית חצור הגלילית שמעון סויסה פנה לראש הממשלה נפתלי בנט במכתב מיוחד בו ציין: "מזה למעלה מ- 12 שנה שטרור הפרוטקשן משתולל בכל רחבי הגליל וגובה מחיר יקר מאוד מבעלי עסקים, חקלאים, אזורי מסחר ותעשייה וכדומה. טרור זה יוצר נזקים אדירים ופוגע כלכלית בצורה אנושה באזרחי מדינת ישראל תושבי הגליל. במהלך החודשים האחרונים חלה עליית מדרגה ומידי שבוע אנו עדים לאירועים של טרור הפרוטקשן בכל רחבי הגליל".

צילום: מועצת חצור הגלילית

עוד כתב סויסה: "אדוני ראש הממשלה- אנחנו מאבדים את הגליל. מדינת ישראל מתמודדת מאז הקמתה עם טרור, יודעת לבצע פעולות נחושות ואמיצות במרחק אלפי ק"מ משטחינו אך לצערי כושלת במלחמה על בטחון אזרחיה. על ממשלת ישראל לקחת את סוגיה בוערת זו ולהציבה בראש סדר היום באופן נחרץ, להקצות כוחות משטרה ואבטחה באזורים הסובלים מטרור זה כבר שנים, להציב מצלמות על מנת להגביר את תחושת הביטחון ולהרתיע את הטרוריסטים, לשלב כוחות עם השב"כ, המודיעין וכלל האמצעים המיוחדים שבידי מדינת ישראל על מנת להילחם באופן נחוש ולעצור את הטרור איתו אנו מתמודדים שנים. אדוני ראש הממשלה, אני מבקש להעביר את סמכות הטיפול בנושא טרור הפרוטקשן ליידי השב"כ. כמו כן ברצוני להזמינך לאזור הגליל למפגש עם ראשי הרשויות המתמודדים עם מצוקה זו יום יום, כבר שנים רבות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: מועצת חצור הגלילית
צילום: מועצת חצור הגלילית
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח