חדשות הארץמבזקים

מחאת דרום תל אביב: רחוב האצ"ל נחסם, אבוקות הושלכו לעבר המפגינים

מאות מפגינים הגיעו הערב (ראשון) להפגנה בשכונת התקווה בדרום תל אביב, נגד אוזלת ידה של המשטרה בטיפול מקרה האונס המזעזע שבוצע על פי החשד בידי נתין זר מאריתריאה. תושבי השכונה טוענים שזהו אינו מקרה בודד, והמשטרה אינה פועלת כלל ואף אינה עושה מאמצים מינימליים על מנת למגר את התופעה.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר בנאומו: "התושבים מבקשים בטחון ומבטיחים לפעול כאן יום יום כדי שמעשים מזעזעים לא יקרו כאן, אבל אנחנו צריכים אתכם. תתנדבו תשתתפו ותעזרו במאבק. אנחנו חייבים לכם שתוכלו לחיות בביטחון ובשלווה, שהילדים יוכלו לשחק וללכת לבית הספר. חייבים הכל בשבילכם".

מחאת דרום תל אביבמחאת דרום תל אביב

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לדברי בן גביר: "צריך לצאת ממגדל השן והאדישות ולהסתכל לכם בעיניים. אני לא אבטיח מה שלא אוכל לקיים, אבטיח שאלחם למענכם. אני לא אלך לישון לפני שאזכר בכם ובדמותה של האישה הקשישה שהותקפה. המסתננים לא צריכים להיות כאן ונעשה הכל שיחזרו לארץ מוצאם".

בן גביר אמר עוד כי: "בנאום בכורה בכנסת אמרה חברת כנסת 'אני דור רביעי למאכילי חתולים'. אני אוהב בעלי חיים, אבל יותר את העם שלי. יש כאן הרבה פרויקטים עם פעילי דרום תל אביב שפי פז, דורון אברהמי, רן כרמי בוזגלו ויצחק וסרלאוף שהקים עמותה למען תשובי דרום תל אביב. אנחנו ערבים זה לזה ובעזרת השם עם ישראל ינצח".

במהלך המחאה שנערכת כעת, הושלכו מספר אבוקות עשן לעבר הקהל שנמצא במקום ללא נפגעים. כוח משטרה סמוי שנכח במקום ביצע מעצר לפני זמן קצר של החשוד בהשלכתם וכעת הוא מובא לחקירה בתחנת השכונות.

Back to top button