בידורמוסיקה

לילה במוזיאון: אירוע אמנות וקולנוע בגן הפסלים של מוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית

אגף החינוך של מוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית, בשיתוף סינמטק הרצליה, יקיים את Artcamp – אירוע אמנות ייחודי רב תחומי, המשלב בין הקרנות סרטים, מופעים, סדנאות בהנחיית אמנים, סיורים התנסותיים בתערוכות המוזיאון ופעילויות מגוונות. האירוע ייפתח ביום חמישי, החמישי באוגוסט, בשעה 17:00, וימשך עד יום שישי, השישי באוגוסט, בשעה 10:00 בבוקר. האירוע פתוח חינם לקהל הרחב.

תזמורת מארש דונדורמה. צילום: עמית אלפונטה

בנוסף, ישנה אפשרות לתושבי הרצליה להקים אוהל במתחם הקמפינג. יש להירשם מראש באתר המוזיאון ולקבל אזור לבניית האוהל המשפחתי שיביאו עימם – בעלות של 100 ש"ח. האירוע יתקיים על פי הנחיות התו הירוק. 
 

ילדים יוצרים במוזיאון הרצליה. צילום: אסף ברנר

המשתתפים ב- Artcamp יוכלו ליהנות משלל פעילויות:

• סדנאות ייחודיות בהשראת תערוכות המוזיאון דוגמת ציוריי שקיעה בזמן אמת, פיסול בחימר וציורי חול שיהפכו לסרטונים על המסך הגדול.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

• מיצב אור ייחודי בהנחיית השחקנית והאמנית טל בן בינה וצפייה בתאטרון צלליות.

• מסע סאונד מקורי שיצרה הדיג'אית עדי שבת יוביל את המשתתפים בין היצירות המוצגות ויזמין את המשתתפים לחוויה אחרת במפגש עם האמנות.

• התזמורת הירושלמית  מארש דונדורמה תופיע בין פסלי הגן במוזיקה מקורית שמערבבת בקלחת לוהטת מנגינה ים תיכוניות עם גרוב ניו אורלינס, מקצב תימני עם ריפים בלקניים ויללות כליזמר עם פאנק מנענע ישבנים.

• הקרנת סרטים קצרים לכל המשפחה על מסך גדול באוויר הפתוח – בלון אדום, לוני טונס, יצירותיה של לוטה רייניגרס (באדיבות מכון גתה תל-אביב), והקרנת סרטונים מפרויקט Notes from home פרויקט אנימציה שנעשה בזמן הסגר.

• הקרנה לילית למבוגרים – הנבואה ו- חלום אריזונה. 
 
לפרטים נוספים ולרכישת כרטיס למתחם האוהלים, ניתן להיכנס לאתר מוזיאון הרצליה, בכתובת הבאה
 

עדי שבת. צילום: בועז ארד
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח