חדשות הארץמבזקים

מבצע החיסונים: מד"א יחל לחסן בבתי האבות ברחבי הארץ

מבצע החיסון השלישי לגיל השלישי יוצא לדרך. בהנחיית משרד הבריאות, מגן דוד אדום יחל מחר (ראשון) במבצע חיסונים נרחב – בכל בתי האבות בישראל.

מגן דוד אדום, אשר עומד בחזית המאבק למניעת התפשטות נגיף הקורונה מראשית המגפה חיסן ולקח דגימות לקורונה ממליוני בני אדם, יפעיל את מבצע החיסון השלישי הנרחב בבתי האבות והדיור המוגן בארץ, הכולל את הסגל והדיירים.

מד"א פעל רבות במהלך משבר הקורונה במסגרת תוכנית "מגן אבות ואימהות" וביצע דגימות לאיתור נגיף הקורונה וחיסונים בקרב דיירי בתי האבות ואנשי הסגל, באיכות גבוהה, במקצועיות ובאמצעים טכנולוגים מתקדמים שסייעו לקטיעת שרשרת ההדבקה. מגן דוד אדום ערוך ומוכן למשימה ובעל ניסיון עשיר בעבודה עם אוכלוסיית הגיל השלישי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנכ"ל מד"א, אלי בין, אמר: "כארגון ההצלה הלאומי של ישראל שהיה הראשון לעמוד בחזית המאבק בקורונה – אנו גאים לקחת את המשימה הלאומית שהטיל עלינו משרד הבריאות ולבצע גם את החיסון השלישי לאוכלוסיית הגיל השלישי בבתי האבות. זאת, לאחר שהגשנו לממונה על תוכנית "מגן אבות ואימהות" פרופ' נמרוד מימון, את התוכנית המפורטת לחיסונים והצגנו בפניו את פרטי המבצע . זו משימה לאומית חשובה במעלה ואני בטוח כי נצליח במהירות, יעילות ומקצועיות להגיע לכל דיירי בתי האבות ברחבי הארץ ולסייע כארגון ההצלה הלאומי למגר את המגפה ולהוביל את הקורונה לקיצה בישראל".

צילום: דוברות איחוד האמבולנסים בישראל
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח