מבזקיםפוליטי / מדיני

נתניהו: ריבונו של עולם, תביאו את החיסונים

נתניהו ביקר היום (חמישי) בדימונה ובנאומו אמר: "עברו שישה שבועות מאז שעזבנו את הממשלה. השארנו את המדינה עם כמעט אפס נדבקים ביום והיום יש מעל 2000. במשך 6 שבועות אני קורא להביא את החיסון השלישי. הזמנתי את החיסונים הללו כראש ממשלה ושילמנו עבורם."

עוד הוסיף נתניהו: "ריבונו של עולם, תביאו את החיסונים כי שום דבר אחר לא יעצור את המחלה. הם חיכו וחיכו ואנחנו משלמים מחיר יקר. סוף סוף, באיחור, הממשלה החליטה לעשות זאת. מוטב מאוחר מאף פעם. לכו להתחסן, זה הדבר היחיד ששומר על הבריאות, ששומר על החיים ושישמור על הכלכלה שלנו פתוחה."

״סוף סוף אחרי 6 שבועות שאני קורא לממשלה הרעה הזאת להביא את החיסון השלישי אליכם אזרחי ישראל, היא נזכרה לעשות זאת. אני אמרתי להם שהחיסון השני פג תוקפו. הוא מפסיק להיות אפקטיבי. צריך לתת חיזוק, חיסון שלישי. ירדנו בדירוג המדינות המוצלחות במאבק בקורונה מאחד המקומות הראשונים למקום ה-17. אז עכשיו הם נזכרו. איזה מחדל. זה עלה בחיים, זה עלה בחולים קשים, זה מיותר."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

נתניהו אף קרא לציבור להתחסן בהמוניו ואמר: "עכשיו מה שצריך לעשות זה שכולם ילכו להתחסן – זאת הדרך היחידה למנוע את המשך התפשטות המחלה, לשמור על הבריאות ועל הכלכלה שלנו פתוחה. אז תעשו את מה שאני הולך לעשות ותלכו להתחסן״.

 


צילום: דוברות הליכוד

תגובה אחת

  1. כפי אבינו הראשון, שבעבורו נברא העולם, לכל מצוה השכים בבוקר וחובש את החומר, משמע סוגר את תאוות החומר הגשמי המבקש עוד שעה, דקה להתכרבל מתחת לשמיכה, בתולדות החסידים והצדיקים המספרים על מלחמתם ביצר הרע חוזר הסיפור על התעוררות היצר הרע ברגע שהאדם רוצה לקום ממיטתו לפני עלות השחר, להעיר השחר, לעסוק בתורה, להתפלל בנץ החמה, והנה היצר הרע מוכן ומזומן ומשכנע את האדם שלא לקום, שלא להיות חסיד, שלא להחמיר, אמר לו הצדיק ליצר הרע, הנה אני קם ומשאיר לך מיטה רק עבורך, או איך זה שהתעוררת לפני. ועוד מאבקים מסוגים שונים.

    עדויות רבות מבני דורינו אומרים שלאחר תקופת הסתגלות יש סייעתה דשמייא, והקב"ה מעיר ומעודד את הרגיל לקום לעבודתו יתברך, ועוד מעלת לימוד התורה בלילה אין לה כל תחליף, "אין חדש תחת השמש", אומר הזוהר הקדוש כי גלגל החמה מרעיש, בני אדם וחיות הערים בזמן השמש מרעישים בעולם, ואזי אי אפשר לחדש חידושים, אך כשאין שמש, בלילה אזי יש שקט באויר, דממה, ואז אתה צפון בבית מדרש, או בבית ועוסק בתורה, חידושי תורה עצומים מתגלים לך, הקב"ה אומר "חברים מקשיבים לקולך", חדוות הלימוד, שמחה ואהבה לבורא יתברך, ולאחר מכן אתה רץ למקווה טהרה (ב"ה בכל רחוב יש מקווה, חם, קר, מקלחת) מטהר עצמך, "זה אלי ואנוהו", מגיע בעשרה הראשונים המקבלים פני שכינה הנמצאת בבית הכנסת, מניח תפילין בנחת (רש"י ורבנו ת"ם), קורא את הקורבנות שהם הכנה לתפילה, מזמורים לזמר כל העריצים המפריעים, לקבל עול מלכות שמים בנחת, בשמחה, ולעמוד לפני הקב"ה בתפילת 18, שהיא סיבת היותנו בעולם הזה, לתקן השכינה הקדושה, ואז להכנס לעולם האצילות שם "לא יגורך רע", אין מחשבות זרות, אין טמטום חושים, אין שום מחשבה לבד דביקות בבורא ובתכלית, ואת כל זה יכול להשיג כל יהודי ירא שמים הנוהג כפי ההנהגות האלו, וזו עדות של רבים מבני דורינו שזוכים לתפילה זכה ורואים פירותיה מיד.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח