מבזקיםפוליטי / מדיני

השרה מיכאלי: יש להקים יחידות מיוחדות לעבירות מין במשטרה

יו"ר מפלגת העבודה ושרת התחבורה מרב מיכאלי השתתפה היום (חמישי) בכנס התנעה להקמת בתי דין ייעודיים לעבירות מין של מרכזי הסיוע. בפתח דבריה אמרה כי "ההצעה להקים בתי דין ייעודיים לטיפול בעבירות מין, שהוגשה בשיתוף פעולה עם ח"כ מיכל רוזין, היא אחת מהצעות החוק הראשונות שהגשתי. שלוש שנים לקחו עד שקמה ועדת ברלינר וההמלצות שלה ניסחו בצורה מושלמת את הצורך ואת הפתרון. זה קרה באמצע אחד הקמפיינים וזה הזכיר לי למה אני כאן.

עוד הוסיפה: "במו"מ הקואליציוני להקמת הממשלה הנוכחית אחת הדרישות של מפלגת העבודה הייתה יישום המלצות דו"ח ברלינר לטיפול בנפגעות ונפגעי עבירות מין והקמת היחידות המיוחדות במשטרה, בפרקליטות ובבתי המשפט. בשלב המו"מ שר המשפטים לא הסכים להתחייב להקים את היחידות הללו וביקש זמן לבחון זאת, ולכן קידמנו, ואנחנו מקדמות בימים אלה את מה שבידיים שלנו – הקמת יחידות מיוחדות לעבירות מין במשטרה. המהלך הזה נעשה בשיתוף פעולה מלא עם שר לביטחון פנים, עמר בר-לב ומדובר במטרה שתהיה חייבת להיכלל בתקציב הקרוב."

צילום: לנס הפקות

לסיום אמרה: "יש עוד דרך ארוכה ואנחנו היום חלק מהמערכת ומשנות אותה מבפנים. היום אנחנו מממשות את זכות הבחירה שלנו ואת השוויון המהותי שלנו ואנחנו בונות ובונים מחדש את המערכת."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: לנס הפקות
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח