מבזקיםצבא וביטחון

לאחר השיחה בין גנץ לאבו מאזן: מכסת העובדים הפלסטינים בישראל תוגדל

בהמשך לשיחה שקיים בשבוע שעבר שר הביטחון בני גנץ עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן ובתום עבודת מטה שנעשתה במתפ״ש בשיתוף עם משרדי השיכון, האוצר, הביטחון ושת״פ אזורי, מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף רסאן עליאן, שוחח היום (רביעי) עם בכירים ברשות הפלסטינית. האלוף עליאן עדכן כי בכוונת מדינת ישראל להגדיל ב-15 אלף את מכסת העובדים הפלסטינים תושבי יהודה ושומרון בסקטור הבניין בישראל. החלטת הממשלה בנושא צפויה לעבור בשבוע הבא בתיאום בין כלל המשרדים.

בנוסף, המתפ"ש עדכן כי אושרה הגדלת מכסת העובדים הפלסטינים בתחום המלונאות בישראל ב-1,000 עובדים נוספים בתיאום עם משרד התיירות. האלוף עליאן ציין כי מערכת הביטחון הישראלית תשלים את ההיערכות כדי לוודא שהמעברים ביהודה ושומרון ערוכים להגדלת תנועת העובדים הפלסטינים לישראל ובחזרה.

לסיום, ציין אלוף רסאן עליאן כי בהמשך לשיחה שקיים שר הביטחון גנץ עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, צפויים צעדים נוספים לחיזוק הקשרים הכלכליים בין ישראל לרשות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף רסאן עליאן, אמר: "בתום עבודת מטה ארוכה, וכחלק ממהלך כולל לחיזוק הקשרים הכלכליים של ישראל והרשות הפלסטינית, הוחלט על הרחבת מכסת העובדים הפלסטינים בישראל. צעד זה יחזק את הכלכלות של ישראל והרשות הפלסטינית ויתרום רבות ליציבות הביטחונית בשטחי יהודה ושומרון. יציבות כלכלית היא המפתח לשמירה על הביטחון באזור".

צילום: רשות המעברים, משרד הביטחון
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח