חדשות הארץמבזקים

רה"מ בנט בביקור במחנה בני עקיבא: זה הבית שתרם לי הרבה למהלך החיים

ראש הממשלה נפתלי בנט ביקר היום במחנה הקיץ "הנודד" של שבט הרא"ה בתנועת בני עקיבא. רה"מ הגיע ליער ירושלים שם שוחח ארוכות עם חברי השבט ושמע מהם על החוויה שלהם מהמחנה שצועד במשך מספר ימים מבית שמש לירושלים.

רה"מ סיפר לחניכים על החיבור שלו לתנועת בני עקיבא, על ימיו כמדריך וכקומונר בסניף ילדותו בחיפה ואף חילק באופן אישי את סיכות המחנה למדריכים ולמדריכות. בתום הביקור נערך מפקד סיום כשרה"מ הצטרף לשירה משותפת עם החניכים של המנון המדינה והמנון התנועה. בביקור השתתפו גם ח"כ ניר אורבך שבתו קומונרית בתנועה, מזכ"ל התנועה יאיר שחל ורכזי התנועה.

ראש הממשלה, נפתלי בנט: "לפעמים חושבים שרואים 'כוכב נולד'. כל חלום שיש לכם, לא משנה אם זה במוסיקה, בטכנולוגיה, באומנות או בעולם התורה ולימוד התורה – אי אפשר להשיג את זה בלי המון מאמץ."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
נפתלי בנט בני עקיבא
צילום: קובי גדעון/ לע"מ

עוד הוסיף בנט: "מה שייחד את חברי עמנואל מורנו ז"ל – הוא כל הזמן עזר. כשצריך היה להכין ארוחה בסוף ניווט או ארוחות בסוף מסע, תמיד הוא היה ראשון בללכת על זה ולעזור והכל. כשאני מתעצל לעשות משהו, אני תמיד שואל את עצמי 'מה עמנואל היה עושה?' ואז מבצע את המשימה. אלה הדברים שבונים את האישיות שלנו, המאמץ המתמיד והתרומה לאחר. אני רוצה לאחל לכם באמת שתתאמצו ושתתמידו. בני עקיבא היה בשבילי מקום שקיבלתי בו המון ערכים. זה באמת הבית שתרם לי כ"כ הרבה למהלך החיים. זה דבר נפלא".

נפתלי בנט בני עקיבא
צילום: קובי גדעון/ לע"מ

ח"כ ניר אורבך: "תנועת בני עקיבא היא תפארתה של הציונות הדתית. היא תנועה של עם. אני נרגש כל פעם מחדש לפגוש את חניכיו של רבי עקיבא מניפים יחד את דגל עם ישראל, תורת ישראל וארץ ישראל. בני נוער שבונים עוד קומה של אהבת הארץ והמולדת. קדימה בני עקיבא הידד במעלה".

מזכ"ל בני עקיבא יאיר שחל: "המפגש עם רה"מ הינו מפגש בלתי אמצעי עם סמל הממלכתיות של מדינת ישראל. הפעם לראשונה רה"מ של מדינת ישראל גם מכיר וחווה מקרוב בצעירותו את הפעילות המשמעותית של התנועה- כחניך, כמדריך וכקומונר. על תנועות הנוער להוביל ולחנך, כשהמפגש היום הוא חלק בלתי נפרד מהחינוך לממלכתיות של דור העתיד של מדינת ישראל."

 


צילום: רועי אברהם/ לע"מ, סאונד: בן פרץ/ לע"מ


צילום: רועי אברהם/ לע"מ, סאונד: בן פרץ/ לע"מ

Back to top button