אוכל

נפתחה מסעדה חלבית צפתית: בולונג'רי- עם תפריט שף עשיר וכשר!

ההתחדשות הקולינארית בצפת נמשכת. כחודשיים לאחר פתיחת מסעדת השף 'סומאק' במתחם מלון וילה גליליי שהפכה במהרה לאחת המסעדות המובילות בצפון, נפתחה מסעדה חלבית צפתית עם ניחוחות צרפתיים ותפריט שף עשיר בכשרות מהדרין בצפת. הכירו את הבשורה הקולינארית החדשה של הגליל- בולונג'רי!

צילום: SE יחסי ציבור

המסעדה החדשה, בולונג'רי (boulangerie) ממוקמת במתחם 'סיטי צפת', שף נועם בכר, בעל עבר עשיר במלונות ומסעדות באילת (הרודס, מלכת שבא, ניין-ביץ וכו') עלה צפונה על מנת לבנות את התפריט וגם להגיש לכם מנות קסומות לצד הקונדיטור ובעלי המסעדה- מיקי אביסרור.

המבורגר צמחוני וביצת עין. צילום: SE יחסי ציבור

המסעדה החדשה מתבססת על מוצרי גלם איכותיים וטריים כאשר רובם הינם מהתוצרת הגלילית, בין הייתר מדובר בארוחות בוקר עשירות מאוד עם מבחר גדול של סוגי גבינות, מטבלים, סלטים ולחם מחמצת לצד ביצים לבחירה, כריכים, פסטות, רביולי, קנלוני גבינות, טוסטים סלטים, דגים טריים, המבורגר צמחוני, פיצות, שקשוקות פטריות ממולאות ועוד. תפריט הקינוחים כולל בין הייתר קרם בורלה, מגדל פנקייקים עם קרם פרש ורוטב דובדבנים, עוגת קרפים חמה ועוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
שקשוקה. צילום: SE יחסי ציבור

"לאחר בחינה של חומרי הגלם הטריים המשובחים בגליל ומחשבה על טוויסט קולינארי גלילי עם נגיעות צרפתיות במנות השונות יצרנו תפריט עשיר, מגוון ומיוחד. אנחנו מכינים את כל הרטבים והממרחים במקום, בדומה לקינוחים וכלל המנוח" סיפר שף נועם בכר, "התפריט שלנו יהיה עונתי- מתחלף, כעת אנחנו מתבססים על גידולי הקיץ מבחינת פירות העונה, תבלינים טריים וכו' ובמקביל שוקדים על תפריט החורף שיושק במהלך חודש אוקטובר" אמר הבעלים והקונדיטור מיקי אביסרור

כריך חלומי. צילום: SE יחסי ציבור

התפריט במסעדה הינו עונתי- מתחלף וזאת על מנת לשמור על שימוש בחומרי גלם טריים ואיכותיים הקיימים בעונה ספציפית של השנה. המסעדה פתוחה מידי יום מהשעה 8:00 ועד 22:00 כאשר ארוחות הבוקר למשל, מוגשות לאורך כל היום.

בולונג'רי, הגדוד השלישי 1 בניין סיטי סנטר צפת, להזמנת מקום: 04-6055770.

רביולי. צילום: SE יחסי ציבור
פסטה. צילום: SE יחסי ציבור
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח