חדשות הארץמבזקים

ירושלים מתחדשת: מערך אופניים להשכרה ברחבי העיר

מחר (שני) תחל לראשונה בירושלים תקופת הרצה למערך ייחודי וראשון מסוגו של השכרות אופניים ואופניים חשמליים בירושלים. המערך, שיכלול כ-200 זוגות אופניים, מתוכם כ-120 אופניים חשמליים המפוזרים ב-25 עמדות עגינה ברחבי העיר, ישמש את תושבי העיר וכן את המבקרים והתיירים הפוקדים את ירושלים, ויאפשרו יכולת תנועה קלה ובטוחה ברחבי העיר.

מטרת תקופת ההרצה היא לשפר ולטייב את הפעלת המערכות, ובתקופה זו ייהנו המשתמשים מהנחה של 30% על כלל הנסיעות. בסופי השבוע יפעלו האופניים החשמליים מארבע תחנות עגינה הממוקמות בשטחים פרטיים. הפרוייקט של עיריית ירושלים בשיתוף המשרד לאיכות הסביבה באמצעות חב' עדן.

לרווחת התושבים וכלל המשתמשים בשירותי האופניים יופעלו מספר דרכי התקשרות באמצעותן יוכלו המשתמשים ליצור קשר עם חברת ההפעלה על מנת לדווח על תקלות בזמן אמת או להעביר הצעות ייעול למען טיוב הפיילוט. מעבר לאתר האינטרנט, האפליקציה, שירות וואטסאפ וכתובת מייל לפניות, יפעל החל ממחר מוקד שירות שיפעל 24 שעות ביממה. האפליקציה והאתר יתנו שירות בחמש שפות שונות – עברית, ערבית, אנגלית, רוסית וצרפתית, ואף יוצע שירות ייחודי של צ׳יפ דיגיטלי עבור הרוכשים מנוי שנתי, שאינם מחזיקים בטלפון סלולארי. כך, תהפוך העיר ירושלים לעיר הראשונה שעושה שימוש באופניים חשמליים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

״אנו מזמינים את תושבי העיר ירושלים ואת המבקרים בה להגיע ולהשתמש באופניים ובאופניים החשמליים המוצבים בכל רחבי העיר. באמצעות הפיילוט ייהנו התושבים משירות השכרת אופניים מהיר בטוח ויעיל שישפר משמעותית את חיי התושבים ואת חווית המבקרים בעיר״, מספרים בעירייה.

המערך העירוני מציע מגוון מסלולי מנויים, אפשרות לרכישת נסיעה בודדת וכן הנחות ייחודיות לבעלי כרטיס ירושלמי.

ראש העיר, משה ליאון: ״זוהי בשורה יוצאת דופן עבור תושבי העיר וכמובן עבור המבקרים בה. אנחנו נרגשים להשיק את מערך השכרת האופניים ולהיות למעשה העיר הראשונה בעלת מערך השכרת אופניים חשמליים בארץ. אני מזמין את כל תושבי העיר לקחת חלק בשירות החדשני ולהנות ממאות זוגות אופניים שיחלו לפעול החל ממחר ברחבי העיר. ירושלים תמשיך לפעול למען רווחת התושבים וכן לקידום פיילוטים חדשניים וייחודיים כמו זה״.

משה ליאון, ראש העיר ירושלים. צילום: טוויטר

לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר המערך – https://jerufun.co.il/www

Back to top button