צרכנות

פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם: איפה ניתן לפרסם בדיגיטל

תחום הפרסום היה, עד כניסת מנועי החיפוש באינטרנט, עולם יקר שהיה סגור בפני עסקים קטנים ובינוניים. כניסת מנועי החיפוש והרשתות החברתיות שינתה בצורה מהותית את עולם הפרסום וזעזעה אותו. נכון להיום, אדם פרטי או גוף עסקי שיודע איך לפרסם באינטרנט יכול להגיע בקלות לקהלי יעד ממוקדים.

קרדיט: שאטרסטוק

פרסום ברשתות החברתיות – קרי פרסום בפייסבוק ואינסטגרם, מרחיב עוד יותר את קהלי היעד. מה המאפיינים העיקריים של הפרסום באינטרנט? אילו ערוצי פרסום קיימים כיום באינטרנט? מה היתרון הגדול של הפרסום דווקא ברשתות החברתיות? כדאי לקרוא – התשובות בהמשך המאמר.

המאפיינים העיקריים של הפרסום האינטרנט

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המאפיין העיקרי של פרסום ברשת האינטרנט, טמון בשילוב המוצלח בין עלויות נמוכות יחסית, לבין האפשרות להגיע לקהל יעד ממוקד, שנבחר בצורה מושכלת על ידי המפרסם. בעל מקצוע שיודע איך לפרסם באינטרנט אמון גם על כלל הדרכים לבחירה, מיון וסינון של קהלי יעד, באופן שיביא את המסר הפרסומי אך ורק למי שמעוניין באמת לקרוא אותו, יחד עם ערך מוסף גבוה. גם פרסום בפייסבוק ואינסטגרם מעניק לגולשים ערך מוסף גבוה ומאפשר להם לתקשר בצורה בלתי אמצעית עם בעלי העסק ומפעילי אתר האינטרנט, דף הפייסבוק או ערוץ האינסטגרם שלו.

ערוצי הפרסום השונים באינטרנט

כשדנים בשאלה איך לפרסם באינטרנט, מרבית המשתתפים בדיון מתמקדים לרוב באתר האינטרנט. רק חלק קטן מבעלי העסקים ומהמפרסמים מודעים למגוון האפשרויות האחרות. עם האפשרויות הקיימות ניתן למנות:

  • פלטפורמות להמלצות תוכן: הפלטפורמות להמלצות תוכן הן טאבולה ואאוטבריין, והן מציעות לגולש תכנים מומלצים לצפייה. הפלטפורמות מזהות את הבחירה של הגולש ומתאימות לו תכנים נוספים, שעשויים להיות שיווקיים.
  • פרסום ביוטיוב: היוטיוב מאפשר לכל גולש לצפות במבחר ענק של סרטי וידיאו. מפרסם יכול לפרסם סרט פרסומי ביוטיוב ולקדם אותו.

פרסום בפייסבוק וגם באינסטגרם

מבין כל ערוצי הפרסום שהוזכרו לעיל, פרסום בפייסבוק ואינסטגרם מעניק לגולשים את האפשרות לתקשורת לתקשר באופן בלתי אמצעי עם בעלי העסק או המנהלים שלו. בעל עסק שיודע איך להתנהל בערוצים הללו, יכול לבנות לעצמו קהל גולשים קבוע ופעיל. יש בעלי עסקים שמעדיפים להעביר את ניהול דפי הפייסבוק והאינסטגרם לאנשי מקצוע, תוך שהם מתמקדים המתן שירות מקצועי ואיכותי ללקוחות.

אם יש לכם עניין ורצון לקדם את העסק שלכם ולהגדיל בצורה משמעותית את ההכנסה, זה המקום הנכון והמתאים ביותר עבורכם. צרו קשר כעת ותיווכחו את אפשר להגדיל את החשיפה של העסק לקהלי יעד חדשים ביעילות ובמהירות.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח