צרכנות

סמארטפון מחודש למה זה שווה לנו וכמה זה עולה לנו

לאט ובזהירות ובזכות מעבדות תיקוני הסמארטפונים נולד שוק מקביל לשוק מכירת הסמארטפונים החדשים. הרבה חוששים ומפחדים מהמילה "מחודש" שזכתה למוניטין פחות טוב, אבל האמת שיש מקרים שזה פשוט שווה ומשתלם.

אין ממה לפחד! קבלו את הסמארטפונים המחודשים

מרבית הסמארטפונים המחודשים בישראל נמכרים ברשתות הסלולר הגדולות באופן מקוון. כמה פעמים יצא לכם לראות מודעת פופ-אפ שקופצת לכם בעת גלישה באינטרנט וצועקת " Samsung Galaxy S21 במחיר מיוחד". אז מדוע מקדמות חברות הסלולר הוותיקות מכירה של סמארטפונים מחודשים? רשת גומובייל שמציעה סמארטפונים מחודשים וחדשים במחירים המשתלמים בישראל חשפה בפנינו מספר סיבות נפוצות שיהפכו את החדשים ל-מחודשים:
1. סמארטפון שהוחזר בשל לקוח שלא מרוצה מהמכשיר והחזיר מיד לאחר פתיחת הקופסא
2. סמארטפון שיש לו פגם באריזה
3. סמארטפון שהיה בשימוש לצורך תצוגה באחת מחנויות הסלולר
4. סמארטפון שהיה תקול ותוקן
5. סמארטפון שהגיע עם "פגם בייצור" ותוקן-

סמארטפון מחודש אלטרנטיבה טובה?

סמארטפונים מחודשים זו הדרך של רשתות הסלולר להציע מחיר תחרותי על מוצר מבוקש במיוחד ולהציע אלטרנטיבה למי שמחפש סמארטפון טוב בתקציב נמוך בעוד שאותו מוצר בגרסתו החדשה יכולה להיות יקרה יותר בעשרות אחוזים. לדוגמא: Samsung Galaxy S21 Plus חדש עולה כ-3,099 ₪ בעוד שמחודש עולה כ-2,599 ₪, כלומר 500 ₪ פער מחיר שיכול להיות באמת משתלם במידה והמכשיר במצב טוב ויש עליו אחריות וכמובן אם הוא מוגדר מחודש מהסיבות הנכונות.
בקטגורית הסמארטפונים המחודשים יהיה ניתן למצוא בעיקר סמארטפונים פופלארים שנמכרים הרבה. מבין רשתות הסלולר הגדולות אשר מציעות סמארטפונים מחודשים מובילה רשת גומובייל אשר מציעה גם אחריות על הסמארטפון המחודש מה שמבטיח את איכות המוצר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

 

מתי עדיף להימנע מקניית סמארטפון מחודש?

במקרים רבים סמארטפון מחודש שמוצע למכירה במחיר אטרקטיבי עבר משהו בחייו ותוקן. אל תתביישו לשאול מה הוא עבר והאם הוא תוקן ע"י מעבדת סלולר ברישיון משרד התקשורת. יש לבדוק בקפידה ולשאול מה הייתה חומרת התקלה? בין אם זה מסך שתוקן האם הוא תוקן למסך מקורי? האם הסוללה הייתה תקולה? לפעמים גם הרכיבים הזעירים ביותר יכולים לעורר בעיות בעתיד, לכן בררו את עברו של הסמארטפון עם רשת סלולר שאפשר לסמוך עליה. זכרו, אין בעיה לקנות סמארטפון מחודש, אבל אתם לא רוצים לקנות את תקלות העבר של הסמארטפון.

סמארטפון מחודש ערכה מקורית?

ברוב המקרים כאשר תרכשו סמארטפון מחודש במידה והוא הוחזר מלקוח הוא יגיע בערכתו המקורית שלפעמים גם כוללת אביזרים נלווים כגון: כבל וראש טעינה, כיסוי אחורי, אוזניות ועוד.
בעוד שכאשר הסמארטפון הגיע לאחר תיקון ויצא מהמעבדה הסבירות שהוא יגיע ללא אביזרים נלווים גבוה.

לסיכום
במידה ויש סמארטפון שאתם מעוניינים בו והמחיר גבוה מהתקציב שהגדרתם מומלץ בהחלט לבדוק האם הוא קיים גם בגרסה מחודשת וכמובן לא לשכוח לברר את הסיבה שבגללה הוא מחודש. בנוסף, מומלץ לוודא האם קיימת תקופת החזרה במידה ואינכם מרוצים מהסמארטפון. הקדישו תשומת לב בבחירת האחריות שמגיעה עם הסמארטפון המחודש. זו בהחלט יכולה להיות תעודת ביטוח שאתם קונים מוצר אמין ותקין.

תגובה אחת

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח