מבזקיםמשפטי/פלילי

תושב אשדוד מואשם שפיתה ילד בן 8 להיכנס לרכב – וביצע בו מעשים מגונים

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד לירן זגורי, בן 25 מאשדוד, אשר פיתה ילד בן 8 להיכנס לרכבו באמתלת שווא של הצעת עבודה וביצע בו מעשים מגונים.

על פי כתב האישום, בחמישי ביולי לאור יום, צעד המתלונן יחד עם חבר ברחוב ועצר ליד בית הספר לשתות מים מהברזייה. הנאשם הגיח לפתע ונעצר עם רכבו סמוך למתלונן, שאל אותו אם הוא מעוניין להרוויח כסף במכירת פליירים וביקש ממנו להיכנס לרכב על מנת שיסביר לו על ההצעה. המתלונן נכנס לרכב, התיישב במושב הקדמי, הנאשם הסיע אותו מהמקום ביצע בו מעשים מגונים, כשהוא מנצל את תמימותו ואת פחדו של המתלונן. כאשר ניסה הנאשם לבצע בו מעשים מגונים חמורים יותר והמתלונן סירב, הוריד אותו הנאשם מהרכב ועזב את המקום בנסיעה.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של מעשה מגונה וניסיון לביצוע מעשה מגונה כלפי קטין שטרם מלאו לו שש עשרה שנים, שלא בהסכמתו החופשית. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כעולה מבקשת המעצר, הנאשם הינו עבריין מין שהורשע בביצוע עבירות של מעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 14, פרסום תועבה ועוד. את העבירות המיוחסות לו כעת, ביצע הנאשם שעה שהוא ממתין לטיעונים לעונש בעניינו וכשהוא נמצא בדרכו חזרה מפגישת טיפול של שירות המבחן, בגדר התנאים המגבילים שהוטלו עליו.

צילום: freepik
Back to top button