מבזקיםמשפטי/פלילי

תושב פ"ת מואשם בדקירת גבר אחר במהלך מפגש מיני בין השניים

המשטרה פתחה לפני כשבוע בחקירה עם קבלת דיווח על צעקות הבוקעות מדירה בבני ברק. שוטרי תחנת בני ברק שהגיעו למקום איתרו בדירה שני גברים, אחד מהם דקור בגופו. חקירת המשטרה העלתה כי השניים קבעו מפגש מיני בביתו של המתלונן, במהלכו, החשוד אחז ב-2 סכינים, הצמיד סכין ליד של המתלונן ודרש ממנו כסף ואת הקוד הסודי של כרטיס האשראי שלו. בהמשך, החשוד הטיח ברצפה את המחשב הנייד של המתלונן והשליך את חפציו של המתלונן בדירה.

בהמשך, המתלונן ניסה להימלט מהדירה והחשוד איים עליו: "אני רוצה לרצוח אותך, אני רוצה לגמור את החיים שלך לא אכפת לי לשבת בכלא" ודקר אותו מספר פעמים באמצעות הסכינים שאחז בהם ופצע את המתלונן, למרות תחינותיו מהחשוד לחדול ממעשיו. החשוד גרר את המתלונן לחדר השינה, דרש ממנו להיות בשקט ולרדת על ברכיו ולזחול כשהוא מטיח את ראשו ברצפה ואיים עליו כי אם לא ישתוק, יהרוג אותו. אזרח שהיה במקום שמע את צעקותיו של המתלונן והזעיק את המשטרה, שגם כשהגיעו למקום, החשוד סירב לפתוח להם את הדלת.

כתוצאה מהתקיפה נגרמו למתלונן פציעות דקירה וחבלות רבות על גופו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מעצרו של החשוד, בשנות ה-30 לחייו מפתח תקווה, הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בתל אביב והשבוע חטיבת התביעות של המשטרה הגישה נגדו כתב אישום בעבירות של פציעה כשהעבריין מזויין, איומים ותקיפה הגורמת חבלה ממש. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשוד גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

אילוסטרציה. קרדיט: freepik
Back to top button