חדשות הארץמבזקים

יוסי דגן: "אני מקווה שהדיווח לא נכון וקורא לראש הממשלה להבהיר זאת ולאשר בניה"

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, הגיב הערב (שלישי) לדיווחים לפיהם ממשלת ישראל בלחץ הממשל בארה"ב הסכימה לדחיית ישיבת אישורי הבניה ביו"ש.

"‏אני קורא לרה"מ נפתלי בנט, להבהיר בצורה שאינה משתמעת לשני פנים, כי הממשלה בראשותו לא תעשה שום סוג של הקפאת בנייה ביהודה ושומרון ובירושלים, כחצי מיליון אזרחים המתגוררים ביהודה ושומרון ועוד ארבע מאות אלף המתגוררים במזרח וצפון ירושלים, הם לא סוג ב' במדינה הזו, וירושלים ויהודה ושומרון זה לב מדינת ישראל וחובה על כל ממשלה לבנות אותם. אני מקווה שהדיווח לא נכון וקורא לראש הממשלה להבהיר זאת ולאשר בניה".

דגן הוסיף כי "התירוץ וטיעון הלחץ האמריקני לא תפס ולא היה נכון בממשלות הקודמות בראשותו של בנימין נתניהו, ובאותה מידה בדיוק הם לא נכונים בממשלה בראשותו של נפתלי בנט. כפי שגם אני אישית וכל ההתיישבות וכל המחנה הלאומי נאבקנו בעוז כנגד כל הקפאת בנייה בממשלות הקודמות – נאבק במלוא העוז כולנו ונעמוד כחומה בצורה כדי שלא תהיה שום סוג של הקפאת בנייה ביהודה ושומרון ובירושלים בממשלה הזו. הציבור בישראל מצפה לתנופת בנייה גם בממשלה הזו. גם בממשל הזה, הכדור מעולם לא היה בידי וושינגטון, הוא תמיד היה ונמצא ויהיה בירושלים. אצל ראש הממשלה" – הבהיר דגן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

 

צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח