אוכל

בשורה לשוחרי הבריאות: תה מאצ'ה טבעי העשוי מ-100% אבקת תה ירוק יפני מסורתי

חברת "22 קרבון – 22 Carbon", מבית אירני סחר, המתמחה ביבוא ושיווק מוצרי מזון פרימיום בריאים, משיקה לראשונה בישראל: משקה מאצ'ה טבעי, העשוי מ-100% אבקת תה ירוק יפני מסורתי.

תה המאצ'ה מבוסס על אבקת תה טבעית שנוצרה מצמחי תה טריים אשר עברו תהליך של טחינה עדינה ואיכותית. צמחי המאצ'ה עשירים בנוגדי חמצון ומכילים כלורופיל, חומצות אמינו ועוד ערכי מזון חשובים כמו וויטמינים ומינרליים.

צילום: יח"צ חו"ל

המאצ'ה מכילה קפאין שמתפרק בצורה נכונה בגוף בשונה מקפה וניתן להכין איתה משקאות בריאות נוספים ואף מתכוני אפייה מגוונים מלבד לתה המאצ'ה, כמו: לאטה חם או קר, גלידה, עוגות ועוד. בנוסף, ניתן לשלב את אבקת תה המאצ'ה כתבלין במאכלים שונים מה שישדרג את הטעם ואף יוסיף ערך תזונתי למזון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: יח"צ חו"ל

מחקרים מצאו שצריכת תה מאצ'ה בריאה ביותר משתייה של תה ירוק ואף יכולה לסייע במגוון רחב של דרכים כמו: טיפול אנטי אייג'ינג, הורדת לחץ דם, סילוק רעלים מהגוף, ירידה במשקל והגברת הריכוז והזיכרון. יתר על כן, לספורטאים אשר זקוקים להגברה של רמת הקפאין לפני אימון, מומלץ לצרוך את תה המאצ'ה על פני משקאות קפאין אחרים הן מבחינת ערכי התזונה של המשקה והן מבחינת רמת האנרגיה הגדולה בכמות קפאין מופחתת.

מחיר לצרכן: 49.90 ש"ח. מכיל אריזה 50 גרם. כשרות OU. ניתן להשיג ברשת טיב טעם, טבע קסטל, סופר פארם ועדן טבע.

צילום: יח"צ חו"ל
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח