בידור

פני זהב: סנדי בר נבחרה כפרזנטורית מותג הטיפוח האורגני חוחובה זהב

השחקנית ומעצבת הפנים סנדי בר (45) נבחרה כפרזנטורית מותג הטיפוח האורגני החדש: חוחובה זהב –(The Organic Golden Jojoba) המושק בימים אלה בישראל על ידי חברת 'הרבה דרם'. מדובר בסדרת מוצרי קוסמטיקה נקייה ואיכותית הכוללת ארבעה מוצרי אנטי אייג'ינג לטיפוח עור הפנים בתקן אקוסרט האירופאי, שישווק בלעדית ברשת סופר-פארם.

צילום: לירז אגם

קמפיין ההשקה בכיכובה של סנדי בר יעלה במהלך חודש אוגוסט, בהשקעה של כ – 1 מיליון ש"ח בפעילות מאסיבית להחדרת המותג בישראל, הכוללת בין הייתר: קמפיין דיגיטל, פעילות משפענים ויצירת תוכן משותף ברשתות החברתיות.

צילום: יניב אדרי

סנדי בר אמרה: "שמחה להיות שותפה להשקת המותג החדש, הדוגל בקו מוצרים אורגניים וטבעיים, שהם חלק מהערכים שאני דוגלת בהם".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: רפי דלויה

לדברי מאיר סייג, רוקח בהכשרתו ומנכ"ל החברה: "כחלק מהטמעת מותג הטיפוח בארץ, בחרנו בסנדי בר כפרזנטורית אשר תואמת לאג'נדה של המותג. סנדי מתכתבת עם ערכי הסדרה החדשה, היא מייצגת יופי טבעי, סטייל, קלאסיות ואהובה על הציבור הישראלי. אנו בטוחים שסנדי תסייע בקידום המודעות למותג האיכותי והיוקרתי בקרב קהל היעד שלנו".

צילום: לירז אגם

עוד אמר סייג: "הקמפיין ישים דגש על הערכים הבולטים של המותג החדש: מוצרי טיפוח אנטי-אייג'ינג אורגניים המבוססים על פורמולות עדינות ומתקדמות אשר מכילות ריכוז גבוה של שמן חוחובה אורגני טהור, המסייע בשיפור מראה עור הפנים, ללא תוספת בושם, בעלי ריח אורגני אופייני."

צילום: לירז אגם

לדבריו, "בזכות רכיבים פעילים חדשניים בפורמולות, בשילוב עם תכונותיו הייחודיות של שמן החוחובה, השימוש בסדרת חוחובה זהב האורגנית מסייע לשפר את מרקם העור, להפחית מראה קמטוטים ופגעי עור ומאפשר שמירה על עור גמיש ובמראה צעיר וחיוני".

סנדי בר החלה דרכה לראשונה כדוגמנית בגיל 17 והובילה קמפיינים של מותגי מובלים, בניהם: קסטרו, פלפל, הוניגמן, מילקי, ישראכרט, אירוקה, בזק בינלאומי ועוד ועוד. בשנות התשעים, בעודה חיילת החלה את קריירת המשחק שלה השתתפה בסדרות הטלוויזיה כסף קטלני, החיים זה לא הכל, חטופים וזבנג, במחזמר "חסמבה" והנחתה את תוכנית הטלוויזיה "קיץ על החוף" בערוץ 2. בשנת 2000 שיחקה בדרמה הישראלית "זינזאנה" של הבמאי חיים בוזגלו והצטרפה לצוות מנחי ערוץ הילדים בו הנחתה עד 2001. ב-2002, לאחר שהייה בחו"ל השתתפה בסרטו של עמוס גיתאי "קדמה". בשנת 2006 החלה את קריירת המשחק בחו"ל וכיכבה בסרט Sea of Dreams אשר צולם במקסיקו ובארה"ב ובשנת 2007 הופיעה בסדרה האמריקנית "היחידה". בשנת 2016 השתתפה בסדרה "מסובך" לצד רן שריג שכתב ושיחק, בערוץ 10. באותה שנה השתתפה בסרטה של הגר בן-אשר "הפורצת".

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח